Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:217973
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Mobinga jēdziena skaidrojums sākumskolas kontekstā   
2.  Skolas iespējas mobinga mazināšanā   
2.1.  Pedagogu iespējas mobinga mazināšanā   
2.2.  Pozitīvas skolas vides nozīme mobinga mazināšanā   
2.3.  Skolas un vecāku sadarbības iespējas mobinga mazināšanā   
3.  Sociālā pedagoga iespējas mobinga mazināšanā sākumskolā   
3.1.  Skolas sociālā pedagoga darbības vispārējs raksturojums   
3.2.  Sociālā pedagoga profilaktiskā darbība mobinga mazināšanā   
3.3.  Sociālā pedagoga ieteikumi mobinga mazināšanai sākumskolā   
  Nobeigums   
Extract

Bērni visā pasaulē, arī Latvijā cieš no mobinga savu vienaudžu vidū. Psiholoģiskā un fiziskā vardarbība skolās diemžēl ir ļoti izplatīta. Gadījumi ir līdzīgi, tomēr katrs no tiem ir individuāls. Bērni, un it īpaši pusaudži, mēdz būt cietsirdīgi. Viņi visu mēra pēc savas mērauklas, jo viņiem vēl nav pietiekamas dzīves pieredzes un zināšanu par cilvēku savstarpējām attiecībām, par dažādu dzīves situāciju cēloņiem un sekām, par iespēju risināt konfliktus nevardarbīgā veidā. Ikvienam ir zināmi tādi sarunvalodā lietoti jēdzieni kā „apcelšana”, „ņirgāšanās”, „pāri darīšana”. Šobrīd ir izveidojies pilns iemeslu komplekts, kas padara daudzus bērnus par iespējamiem mobinga upuriem. Tas ir vecāku uzmanības trūkums, nepilnās ģimenes, mazattīstīti sociālie dienesti, pārgurušie un nomāktie skolotāji, kuriem bieži vien pietrūkst laika un spēka mājasdarbu labošanai, lai vēl pievērstos skolēnu savstarpējo attiecību novērošanai. Arī tehnoloģiskā attīstība pieder pie šiem faktoriem. Internets, kas nereti rada plaisu starp bērniem un vecākiem, jo vecāki nesaprot bērna apmātību ar datoru. Ja bērni aug nesaprasti un „savā vaļā”, tad valda arī savvaļas likums: izdzīvo stiprākais. Visi šie faktori veicina mobingu.
Sekas, ko rada mobings, var iespaidot bērna dzīves uztveri, attīstību un personības veidošanos. Tas galvenokārt izraisa psiholoģiskas un emocionālas problēmas, bet mobinga sekas var būt arī fiziski miesas bojājumi un traumas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register