Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:219360
 
Evaluation:
Published: 14.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rīgas Pļavnieku ģimnāzija 14.05.2008. -05.05.2008    2
  Prakses apraksts    2
  Prakses statistika    3
  Stundu vērojumi    4
  Stundu vērojumu secinājumi    5
  Stundu vērojumu kritēriji    5
  Intervijas ar skolēniem    9
  Diskusijai izvirzītā tēma    10
  Dokumentācijas analīze    11
  Skolas pašnovērtējums (teorētiskā daļa)    13
  Prakses pašanalīze    20
  Prakses pašvērtējums    22
  Pielikums    45
  Rīgas 275. pirmsskolas izglītības iestāde „AUSTRIŅA” 22.09.2008 – 04.10.2008    23
  Prakses apraksts    23
  Prakses vietas raksturojums    25
  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums    26
  Pedagoģisko vērtību raksturojums vecākā pirmsskolas vecuma bērnu grupā    27
  Individuālie novērojumi    28
  Novērojumu konstatējumi un secinājumi    30
  Anketas vecākiem    34
  Pētnieciskās grupas izvirzītā problēma    37
  Pedagoģisko dokumentu analīze    40
  Prakses pašnovērtējums    42
  Pielikums    44
Extract

Stundu vērojumu secinājumi.

10.D klases skolēni ir ļoti nedisciplinēti, pat teiktu - nesavākti. Ļoti nepatīkamās situācijās nonāca pasniedzēji, jo jaunatnei bija praktikantu dēļ jāizrādās, demonstrējot klaju vienaldzību pret mācāmā priekšmeta skolotājiem. Nemāku teikt, vai tā ir vienmēr, bet šāda uzvedība lielā mērā norāda uz necieņu, kas, manuprāt, būtu no skolas telpām jāizskauž. Šādos jautājumos klases audzinātājai vajadzētu kontaktēties ar jauniešu vecākiem un sadarbības ceļā veicināt jauniešu attieksmes maiņu. Galvenokārt – attieksmi pret mācībām, jo tai ir ļoti negatīva pieskaņa. Nenopietna problēma parādās arī tajā faktā, ka netiek ņemtas līdzi mācību grāmatas un mājas darbi netiek ne pildīti, ne nodoti. Jauniešu attieksme pret savām sekmēm ir klaji vienaldzīga un tur ir vainojams, motivācijas trūkums.


Stundu vērošanai izmantoju šādus vērtēšanas kritērijus:

Aktīva līdzdalība mācību procesā (skolēns):
aktīva piedalīšanās diskusijā mācību procesā;
uzmanīgi klausīties,
teorijas pielietošana praksē;
aktīvi apmeklēt stundas; mājas darbu pildīšana;
radošs mācību darbs;
mājas darbu pildīšana;
sekošana uzdotajam mācību saturam;
uzmanības pievēršana grūti apgūstamajiem priekšmetiem;
spēja koncentrēties vajadzīgajā brīdī;
skolēnu parlaments, skolas radio;
papildizglītība, ārpusklases nodarbības;
centīga mācīšanās;
attieksme;
jautājot katra skolēna individuālo viedokli;
interese par priekšmetu;
regulāra skolas apmeklēšana;
špikeru rakstīšana;
izmanto dotās papildstundu iespējas; (LU projekts 2008., prof. I. Maslo un pētnieku grupa)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1127479
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register