Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:237164
 
Evaluation:
Published: 14.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Prakses laikā īstenoju pedagoģisko procesu, kā arī pedagoģiska procesa novērošanu Rīgas 232. PII. Saskarsme ar bērniem (vecumposms no 1,6 gada līdz 3 gadiem) izveidojas labā līmenī. Man bija iespēja izzināt bērnu fiziskās un psiholoģiskās īpatnības. Bērni aktīvi piedalījās piedāvātas aktivitātes. Reaģēja uz uzslavu un aizradījumiem, izpildīja lūgumus. Saskarsmē ar bērniem, lai pievērstu viņu uzmanību ļoti aktīvi darbojas uzslava, uzmundrināšana. Bērni rāda pozitīvas emocijas un atveras, nāk pretī sadarboties un kontaktēties. „Atzinība, uzslavas bērna darbības novērtējums stimulējoši ietekmē bērnu sasniegumu motivācijas attīstību. Pirmsskolas vecumā bērni ir jūtīgāki pret kritiku un aizrādījumiem, nekā tas bija iepriekšējā periodā.” ( Svence, 1999, 88) bērniem mazbērna periodā svarīgākā īpatnība – uzmanības nenoturība. Šajā vecumposma bērni nevar ilgstoši pasīvi klausīties, skatīties, nodarboties ar vienu un to pašu spēli utt. Ņemot vērā vecumposma īpatnības, ļoti palīdz demonstrēšanas, atdarināšanas metodes un rotaļa ar bērniem. „Pieaugušais bērnu acīs ir paraugs, ko atdarināt. No pieaugušā bērns gūst izpratni par lietu norisēm, par morāles normām, par sevi. Morālie motīvi ir jauna veida motīvi pirmsskolas vecumā, kuri nosaka uzvedību.” ( Svece, 1999, 95) Pārsteiguma moments spēj noturēt interesi par tēmu, objekta izzināšanu. Ar bērnu, kurš manas prakses laikā uzsaka bērnudārza gaitas un viņam ir adoptācijas periods bija grūtāk veidot saskarsmi, bet kopumā viss izdevās pozitīvā līmenī.
Prakses laikā ieguvu labu attieksmi no kolēģiem. Rīgas 232.PII kolektīvs ir izpalīdzīgs, nepieciešamības gadījumā kvalificēti kolēģi dalās ar savu bagātu pieredzi. Mikroklimatu prakses vietā var raksturot kā pozitīvu. Mana prakses vietā ( grupā) es sadarbojos ar mērķtiecīgiem, saskaņotiem, aktīviem, pretī nākošiem pedagogiem, kuri seko līdzi laikam, jaunajām tendencēm un neizvairās pielietot tos pedagoģiskā procesā, kā arī sadarbībā ar bērnu vecākiem.
Vēroju efektīvu un aktīvu sadarbību ar bērnu vecākiem. No kontakta ar bērnu vecākiem es neizvairījos, jo ļoti svarīgi sniegt atbalstu jautājumos par attīstību, ietekmēt uz bērna nākotni. No kontakta ar bērnu vecākiem var izdarīt daudzus secinājumus. Savas kompetences ietvaros sniegt kvalificētu konsultāciju saistībā ar bērnu vecumposmu īpatnībām. Iespējamām problēmām, kas veidojas attiecīgajā vecumposmā, kas var ietekmēt uz bērnu vispusīgu attīstību. Ļoti daudzi vecāki ir atsaucīgi un ieinteresēti „bērnudārza dzīvē”. Bet jāzina skaidri, ka tikai ar laiku var iegūt bērnu vecāku uzticēšanos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register