Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:241615
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Pasākumi, kas ir veikti
Stipendijas no valsts budžeta -līdzekļu piešķiršana kā galveno papildu kritēriju sekmīgiem studentiem izvirzot sociālos apstākļus.
Projekts „Profesionālās izglītības pieejamības uzlabošana invalīdiem Zemgales reģionā”
Labdarības akcija "Skolas soma" - palīdzība bērniem no nabadzīgām ģimenēm.
Labdarības akcija „Ziedo skolas piederumus!”
Labdarības akcija “Palīdzi bērnam mācīties”, tika vākti naudas līdzekļi un skolas kancelejas preces ielu bērniem.
Labdarības akcija „Grāmata no rokas – rokā” palīdz mācībās simtiem Latvijas skolēnu.

Valsts pabalsti un atbalsts
Laika periodā no 2009.gada 1.jūlija līdz 2012.gada 31.decembrim ģimenes valsts pabalsta apmērs par katru bērnu ir astoņi lati mēnesī.
Iespējams iegūt sākumskolas, pamatskolas, vidusskolas izglītību bezmaksas.
Valdība marta sākumā atbalstīja Latvijas ilgtspējīgas attīstības stratēģijas līdz 2030. gadam („Latvija 2030”) projektu. (Saeimā apspriež...)

Trūcīgām vai maznodrošinātām ģimenēm:
Ģimenei var piešķirt pašvaldība pabalstu mācību līdzekļu iegādei par kādu no bērniem (15 lati).
Ikmēneša pabalstu skolēnu brīvpusdienām piešķir skolēniem, kuri mācās vispārizglītojošās skolās un kuru ģimenei Sociālais dienests ir piešķīris
Ls 30,00 par katru 9. vai 12.klases absolventu vispārizglītojošās skolās uz izlaidumu;
Ekonomiski sociālais skatījums
S. Bouls (Bowles) un H. Gintis (Gintis) ir paziņojuši:
izglītības mērķis ir saglabāt esošās klases struktūru - baltie izmanto izglītības sistēmu, lai nodrošinātu to vadību un uzturētu pārējās rases un etniskās minoritātes nabadzīgas izglītības ieguvē.
Arī bagātie, izmantojot sev pieejamos resursus, rada pārējām sociālām klasēm izglītības apguvi un pieejamību grūtāku vai neiespējamu; (Meyers R., Inequality of Education)
Tāpat ir uzskats, ka ģimenēs ar zemiem ienākumiem, augstas izmaksas, nosūtot bērnus uz skolu, ierobežo bērnu tiesības uz izglītību. (Guttman C. Defining quality and inequality in education)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1324476
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register