Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259057
 
Evaluation:
Published: 14.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pedagoģiskie vērojumi    3
1.1.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības satura un formas analīze    5
1.2.  Skolotāja izvirzīto uzdevumu un to īstenošanas metožu analīze    5
2.  Pedagoģiskais process    9
2.1.  Veiktās aktivitātes    19
2.2.  Analīze    19
  Manas pedagoģiskās kompetences analīze    23
  Izmantotie avoti    25
Extract

Manas pedagoģiskās kompetences analīze
Prakses laikā mana sadarbība ar bērniem izdevās ļoti labi. Mēs pratām vienoties par dažādu uzdevumu noteikumiem. Jau pirmajās dienās lielākā grupas daļa man uzdeva jautājumus, par to, kad es atkal nākšu ar viņiem rotaļāties. Dienām, kurās es vadīju nodarbības, es gatavojos ar īpašu uzmanību, lai manis gatavotās nodarbības bērniem sagādātu īpaši lielu prieku. Prakses laikā no bērniem ļoti bieži dzirdēju:,,, Audzīt, tu esi ļoti mīļa!’’ tas man sagādāju ļoti lielu prieku, un deva stimulu katru dienu padarīt arvien interesantāku. Protams, tika ievērotas visas bērnu vajadzības, gan fiziskās, gan emocionālās. Uzskatu, ka sadarbība bija veiksmīga.
Sadarbībā ar kolēģiem nekādas domstarpības neradās. Dienās, kad aizvietoju skolotāju skolotāja palīgs bija ļoti atraktīvs un atsaucīgs. Šajā grupiņā ir izcils skolotāja palīgs, kurš iesaistās visās aktivitātēs, kā arī palīdz nodrošināt tīrību un kārtību grupā. Pirmajās dienās bija nelielas neskaidrības par to, kā jāraksta grupas žurnāls, kā arī līdz šim nezināju, ka pēc brokastīm jāpiesaka cik bērni ēdīs pusdienas, taču ar nelielu kolēģu palīdzību kļuva skaidras arī šīs lietas.
Sadarbība ar vecākiem noritēja bez starpgadījumiem. Pirmajās dienās, kamēr vēl nezināju bērnu vārdus, bija nedaudz problemātiski atbildēt uz vecāku jautājumiem par to kā tajā dienā gājis konkrētajam bērnam, taču jau otrajā nedēļā tas man vairs nesagādāja problēmas. Pamanīju, ka lielākā daļa no grupas vecākiem ierodoties pēc sava bērna grib apskatīt bērna nodarbībās veidotos darbiņus, tādēļ katru dienu garderobē veidojām izstādi.
Pirmajās dienās, kad devos uz pirmsskolas izglītības iestādi lai vērotu skolotāju darbību, nonācu pie dažiem vērtīgiem problēmsituāciju atrisinājumiem, no skolotājiem ņemto piemēru pielietoju arī tajās dienās, kad strādāju ar bērniem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1372505
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register