Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:275760
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Skolas un ģimenes sadarbības jēdziena skaidrojums    5
2.  Skolas un ģimenes sadarbības formas    7
2.1.  Skolas un ģimenes sadarbības formu sistēma    7
2.2.  Skolas un ģimenes sadarbības formu saturs    9
2.2.1.  Individuālās sadarbības formas    10
2.2.2.  Grupālās sadarbības formas    16
2.2.3.  Frontālās sadarbības formas    19
3.  Pamatprincipi veiksmīgai skolas un ģimenes sadarbībai    25
3.1.  Skolas un ģimenes sadarbības pamatprincipi    25
3.2.  Klases audzinātāja un ģimenes sadarbības principi    27
3.3.  Skolotāja un ģimenes sadarbības pamatprincipi    28
4.  Vecāku loma ģimenē    31
  Nobeigums    34
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    35
Extract

Veiksmīga skolēna personības attīstība lielā mērā atkarīga ne tikai no vecāku darba mājās un augsti kvalificētu pedagogu darba izglītības iestādē, bet arī no abu pušu (skolas un ģimenes) sadarbības, spēku apvienošanas kopīgā mērķa labā – vispusīgi attīstīta, laimīga, sabiedrībai noderīga cilvēka izveidošana.
Ļubkina V. Un Grudule A. atzīst, ka bērna pirmā skola ir ģimene. Skolai svarīgi turpināt ģimenē iesākto bērna personības veidošanas procesu, nevis lauzt tur izveidojušos, sabiedrībā pieņemtajām uzvedības normām neatbilstošo stereotipu. Audzināšanai ģimenē un skolā jābūt saskaņotai [11 – 27].
Mūsdienās tēma ‘Skolas un ģimenes sadarbība’’ kļūst aizvien aktuālāka, jo nekad agrāk nav pievērsta tik liela uzmanība skolas un ģimenes sadarbības pozitīvajai ietekmei uz mācību procesu, skolēna personības attīstību un visa atbildība par produktīvu pedagoģisko procesu vairs negulstas tikai uz pedagogu pleciem.
Pētnieciskajā darbā izmantotas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas: Plotnieks I., Baldiņš A., Raževa A., Pisarenko V., Pisarenko J., Пинт А. u.c.
Pētījuma priekšmets – skolas un ģimenes sadarbības formas.
Pētījuma objekts – pedagoģiskais process.
Pētījuma metodes – darbs ar literatūru: literatūras izpēte, analīze, salīdzināšana, sistematizēšana.
Pētījuma mērķis – skolas un ģimenes sadarbības formu izpēte.
Uzdevumi:
1.Izpētīt pedagoģiska un psiholoģiska rakstura literatūru par pētāmo problēmu.
2.Analizēt skolas un ģimenes sadarbības formas.
Kursa darbs sastāv no satura, ievada, 4 nodaļām, 8 apakšnodaļām, nobeiguma, literatūras un grāmatu saraksta.
1. nodaļa - aplūkotas vairākas sadarbības jēdzienu skaidrojumu interpretācijas. Noteikts atšķirīgais un kopīgais dažādajām definīcijām.
2. nodaļa – skolas un ģimenes dažādo sadarbības formu izklāsts, to klasifikācijas vizuāls attēlojums.
2.1. nodaļa – aplūkotas un salīdzinātas divas dažādas skolas un ģimenes sadarbības formu klasifikācijas veidi. Vizuāli sistēmu attēli.
2.2. nodaļa – skolas un ģimenes sadarbības formu satura skaidrojums, to klasifikācija problēmgrupās.
2.2.1. nodaļa – aplūkoti individuālo sadarbības formu veidi no praktiskā un teorētiskā viedokļa, priekšlikumi to veiksmīgai pielietošanai. Individuālo pārrunu norises shēma.
2.2.2. nodaļa – grupālo sadarbības formu veidu apskats, ieteikumi to veiksmīgai realizācijai. Vecāku sapulces norises shēma.
2.2.3. nodaļa – frontālo sadarbības formu veidu izklāsts, priekšlikumi to veiksmīgai izmantošanai. Pieredze par frontālajām sadarbības formām.
3. nodaļa – veiksmīgas skolas un ģimenes sadarbības pamatprincipu izklāsts, analīze. Pieredze par pamatprincipu pielietošanu praksē.
3.1. nodaļa – veiksmīgas skolas un ģimenes sadarbības pamatprincipu apskats. Skolas un ģimenes sadarbības norises vizuāls attēls.
3.2. nodaļa – veiksmīgas klases audzinātāja un ģimenes sadarbības pamatprincipu izklāsts. Pieredze par to ievērošanu sadarbības procesā.
3.3. nodaļa – veiksmīgas skolotāja un ģimenes sadarbības pamatprincipu apskats, kas skolotājam jāievēro gan pret sevi, gan pret saviem sadarbības partneriem.
4. nodaļa – vispusīgi attīstītas personības izveidošanas priekšnosacījumu izklāsts. Biežāk pielietojamo pedagoģiskās iedarbības līdzekļu ietekme uz topošo personību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register