Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281492
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai arī tabulā stiprās puses ir vairāk un tas izskatās vilinoši ir viens „BET”, jo ir cilvēki, kas spēj mācīties tikai ar tiešo komunikāciju starp cilvēkiem, respektīvi ar pedagogu palīdzību, jo šim cilvēkam vajag redzēt, dzirdēt un just „dzīva” cilvēka klātbūtni un es esmu viena no tiem cilvēkiem, jo tādejādi es spēju sevi vairāk motivēt. Cilvēkam, lai uzsāktu tālmācību jābūt arī nostādītam mērķim, ko un kā cilvēks tos sasniegs. Mērķis ir rezultāta ideālais modelis cilvēka apziņā, uz kuru vērsta darbība. Cilvēka dzīvē mērķis virza un regulē viņa dzīvesdarbību kā iekšējs likums. Mērķis ir apzināts motīvs. ( Špona. A „Audzināšanas process teorijā un praksē”,44 lpp )
Līdz šim es esmu arī pieradusi mācīties kopā ar pedagogiem, kurš visu izstāsta un izskaidro un spēja atbildēt uz manis neskaidrajiem jautājumiem. Kā arī uzdodot kādu uzdevumu vajadzības gadījumā, es varu lūgt palīdzību pedagogam kurš izskaidros vēlreiz un palīdzes sasniegt vēlamo mērķi. Tieši šī iemesla dēļ, manuprāt, Latvijā tālmācība nav tik aktuāla kā citās valstīs, lai gan arvien vairāk un vairāk šis modelis tomēr ienāk.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1333732
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register