Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Skolēnu radošās darbības pieredzes bagātināšana audzināšanas stundās sākumskolā

     

    Term Papers84 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:301108
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 65 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Radošās darbības pieredze    7
1.1.  Radošās darbības būtība un tās sekmēšana    7
1.2.  Sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnības    22
2.  Audzināšanas stundas sākumskolā    30
2.1.  Audzināšanas būtība    30
2.2.  Skolēnu radošās darbības pieredzes bagātināšana audzināšanas stundās    34
3.  Empīriskais pētījums    40
3.1.  Pētījuma metodoloģija    40
3.2.  Pētījuma norise    41
3.3.  Pētījuma rezultāti un to analīze    54
  Secinājumi    59
  Pedagoģiskie ieteikumi    61
  Literatūras un citu avotu saraksts    62
  Pielikumi    67
Extract

Secinājumi
1. Radošo darbību raksturo dažādu komponentu apvienojums un to ir iespējams izteikt dažādās jomās – mākslā, zinātnē un sadzīvē. Tās raksturojošākas iezīmes ir spēja uzdrīkstēties, drosme, atvērtība, impulsivitāte un diverģenta domāšana, un lai spētu radoši darboties cilvēkam ir vajadzīgas zināšanas, kas veicinātu radošo domāšanu, un radoša vide, kas nodrošina ar nepieciešamajiem līdzekļiem un materiāliem radošajai darbībai, līdz ar to veicinot radošas un harmoniskas personības attīstību.
2. Sākumskolas vecumposmā skolēni ir ļoti aktīvi, motivēti mācīties un apgūt jaunas prasmes un iemaņas. Pilnveidojas runas, uzmanības, domāšanas, atmiņas un uztveres attīstība un nozīmīgu lomu šajā attīstībā ieņem skolotājs, kas sākumskolas skolēniem ir kā paraugs un autoritāte, ar kura palīdzību tiek apgūta arī sociālā joma gan ar pieaugušajiem, gan vienaudžiem. Svarīgākā darbība šajā posmā skolēniem ir mācīšanās, kuras laikā skolotājs palīdz skolēnam attīstīties par radošu un harmonisku personību.
3. Audzināšanas būtība ir cilvēka virzīšana uz vispusīgas un harmoniskas personības attīstību. Sākumskolā liela uzmanība tiek pievērsta skolēna personības izziņai, attieksmju veidošanai pret sevi, citiem, vidi, valsti un kultūru, un tās satura organizēšana un plānošana ir pieaugušajam jāvada tā, lai skolēns ar laiku sāktu audzināt arī pats sevi, tādā veidā sekmējot skolēna personīgo izaugsmi. Svarīga nozīme skolēna pašaudzināšanas un attīstības procesā ir audzinātāja attieksmei un darba stilam skolēnu izaugsmes veiksmīgai attīstībai.
4. Mākslas izteiksmes līdzekļu pielietojums jebkurā mācību priekšmeta stundā, ne tikai audzināšanas stundā, var sekmēt skolēnu zināšanu, iemaņu, prasmju un radošās darbības nostiprināšanos, bet arī sekmē skolēna intelektuālo, garīgo, fizisko un emocionālo jomu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1373794
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register