Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pedagoģisko konfliktu cēloņu analīzes un atbilstoša izturēšanās stila (taktikas) izmantošanas nozīme pedagoģiskās saskarsmes pilnveidošanā

     

    Research Papers11 Pedagogy, Psychology

3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303206
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Konflikts, tā veidi    4
3.  Konflikta cēloņi    5
4.  Konfliktu atrisināšanas vērtība    6
5.  Uzvedības taktikas konfliktu situācijā    8
6.  Pedagoģiskās prakses atskaite    11
7.  Kopsavilkums    14
8.  Literatūras saraksts    15
Extract

Gatavojoties rakstīt šo referātu un iepazīstoties ar šim darbam piedāvātajām tēmām, man uzreiz bija skaidrs, ka rakstīšu par konfliktiem – pedagoģisko konfliktu cēloņiem un tiem atbilstošas izturēšanās stila izvēli, tā nozīmi pedagoģiskās saskarsmes veidošanā. Kāpēc tieši šāda izvēle? Iespējams, tāpēc, ka reiz man pašai kā studentei nācies piedzīvot ļoti nepatīkamu konfliktu ar kādu augstskolas pasniedzēju. Šī konflikta dēļ pat nopietni apsvēru iespēju pārtraukt studijas attiecīgajā mācību iestādē, jo izrādījās, ka mūsu domstarpības nav atrisināmas. Kad studēju jau 4. kursā, gadījās tā, ka vairāku no manis neatkarīgu apstākļu sakritības dēļ man no augstskolas tiešām bija jāatsakās. Saprotams, tas bija sāpīgi, tomēr jutos arī atvieglota – man vairs nebūs jākontaktē ar minēto pasniedzēju! Un tas tiešām mani darīja ļoti priecīgu. Tātad, pamatojoties uz manis pašas rūgto pieredzi un to, ka gatavojos kļūt par pedagogu, vēlējos pievērsties šai tēmai – lai, iespējams, saprastu, izprastu un iemācītos pati neatkārtot citu un arī savas reiz jau pieļautās kļūdas. Protams, es nevarēšu izskatīt šo man interesējošo tēmu tik pamatīgi un dziļi kā es to vēlētos, jo darba apjoms ir ierobežots, tāpēc centīšos koncentrēti izskatīt konfliktu, tā būtību, cēloņus, atrisināšanas vērtību un uzvedības taktiku konflikta situācijās.
Kā pedagoģiskās prakses atskaites darbu es arī izvēlējos šo jau augstāk pieminēto pašas konfliktu. Tā kā tas notika augstskolā starp studenti un pasniedzēju, un tā risināšanā tika iesaistītas arī citas personas – attiecīgās fakultātes dekāne un studentu pašpārvalde, domāju, ka tas ir lielisks un analīzes vērts piemērs. Turklāt esmu personīgi ieinteresēta šīs konfliktsituācijas analīzē. Lai tiktu galā ar šo uzdevumu, kā teorētisko bāzi izvēlējos sekojošus literatūras avotus - S.Omārova “ Cilvēks runā ar cilvēku. Saskarsmes psiholoģija.”, A.Vorobjovs “Sociālā psiholoģija”, N.L. Geidžs, D.C. Berliners “Pedagoģiskā psiholoģija”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1235122
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register