Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:305099
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Sociālo prasmju būtība un to saturs    7
2.  Bērna kritiskie attīstības posmi – jaunveidojumi pieaugušā un bērna savstarpējās attiecībās    12
2.1.  Pirmā dzīves gada jaunveidojums – bērna psihiskās kopības ar pieaugušo sākotnējā apzināšanās    12
2.2  Neatkarības izpausmju dažādība vecumposmā 2-3 gadi    17
2.3.  Krīze 6-7 gadi – bērna sociālā „Es” raksturotāja    22
3.  Pieaugušie – bērna sociālo prasmju sekmētāji    26
4.  Bērnu sociālo prasmju izpausmes pirmsskolas izglītības iestādē    32
4.1.  Dažādu pedagoģisko situāciju analīze problēmas skatījumā    32
4.2.  Pieaugušo pieeja uzvedības regulēšanā krīzes periodos    38
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra    47
Extract

Bērnu dzīvē arvien lielāku un būtiskāku nozīmi iegūst sociālo prasmju apguve. Tā kā mēs dzīvojam multikulturālā vidē, bērniem ļoti svarīga ir prasme dzīvot kolektīvā, sadzīvot. Mazs bērns vēl neprot regulēt savas vēlēšanās un saskaņot savas un visas grupas intereses. Mājās viņam pieder viss vienam pašam, bet pirmsskolas izglītības iestādē jādalās ar citiem bērniem. Iestājas krīzes periods. Ja bērns to nevar pārvarēt, viņš kļūst agresīvs, nervozs. Izmainās bērna uzvedība. To nosaka ne vien ģimenes vide, pieaugušie, bet bieži vien psiholoģiskās vecumposma īpatnības.. Pieaugušie bieži nesaprot, kas ar bērnu notiek, un nespēj reaģēt uz viņa vajadzībām, nespēj pārkārtot vidi un savu uzvedību atbilstoši bērna izaugsmei. Tādēļ veidojas konflikti, kuri traucē, bremzē bērna attīstību, un zūd sapratne starp vecākiem un bērnu.
Sadarbība – tā ir liela māksla. Tā ietver sevī iespēju būt kopā ar citiem cilvēkiem katru dienu, piekāpšanos un dalīšanos ar citiem, konkurenci, kompromisu, citu iepriecināšanu.
Pat mums, pieaugušajiem, tas ne vienmēr izdodas. Taču mēs to varam apslēpt, neizrādīt, bērns to nemāk, viņš ir tiešs un atklāts. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1153033
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register