Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Rotaļu izmantošanas iespējas 2-3 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošanā

     

    Term Papers43 Pedagogy

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:317330
 
Evaluation:
Published: 27.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskās nostādnes par saskarsmes prasmēm un iemaņām    7
1.1.  Socializācijas jēdziens un būtība    7
1.2.  Saskarsmes prasmju un iemaņu raksturojums    12
1.3.  Rotaļas jēdziens un veidi    21
2.  2-3 gadus vecu bērnu saskarsmju prasmju un iemaņu attīstība, izmantojot rotaļas    32
2.1.  Pētījuma metožu apraksts    32
2.2.  Rezultātu analīze    34
  Secinājumi    45
  Literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikumi    49
Extract

Secinājumi
Izpētot socioloģijas būtību, sociālo prasmju nozīmi, pirmsskolas, 2-3 gadus vecu, bērnu attīstību, kā arī rotaļu būtību un veidus, to nozīmi saskarsmes attīstībā, autore ir izpildījusi darba sākumā izvirzīto mērķi, kā arī ir apkopojusi secinājumus.
Iepazīstoties ar pedagoģisko un psiholoģisko literatūru autore secina, ka:
1. Socializācija, kas veidojas bērnībā, ir viens no vissvarīgākajiem bērna attīstības posmiem, jo tieši šajā posmā bērns iepazīst apkārtni un viņam sāk veidoties savs priekšstats par dažādiem priekšmetiem un parādībām;
2. Bērna saskarsmes prasmju un iemaņu, sociālo lomu un pašvērtējuma attīstība sākas ģimenē; ģimene tiek skatīta socioloģijā un pedagoģijā, kā primārais sociālais institūts, kas ir socializācijas vadītājs bērna personības veidošanā;
3. Saskarsme ir būtisks informācijas ieguves un nodošanas veids, kas veicina sadarbību ar dažāda vecuma līdzcilvēkiem; saskarsme nodrošina iespēju justies piederīgam kādai sabiedrības grupai;
4. Bērni pirmsskolas vecumā aktīvi iesaistās savstarpējā saskarsmē gan ar vienaudžiem, gan pieaugušajiem; saskarsme un attiecības ar apkārtējiem, atbilstoši bērna vecumposma īpatnībām, nodrošina bērna psihisko attīstību;
5. Rotaļai ir noteicoša un attīstoša loma, jo rotaļa pirmsskolas periodā ir bērna dzīvesveids; rotaļa pirmsskolā ir bērna audzināšanas un attīstīšanas līdzeklis, tā ir interesanta un aizraujoša darbība; rotaļās attīstās ne tikai saskarsmes prasmes un iemaņas, bet turpina attīstīties arī uztvere, domāšana un atmiņa;
6. Rotaļa ir neierobežoti variēta un kompleksa. Tā parāda kognitīvā, kultūras, vēsturiskā, sociālā un fiziskā aspekta savstarpējo saikni; saikni starp zināšanām un nezināšanām faktisko un iespējamo, iespējamo un neiespējamo. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,70 €
Work pack Nr. 1358970
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register