Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:331531
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Izglītības veidi    7
1.1.  Neformālā izglītība    7
1.2.  Formālā izglītība    8
2.  Starpkultūru izglītība    9
2.1.  Starpkultūru izglītības mērķi    9
2.2.  Starpkultūru izglītības attīstība līdz mūsdienām    9
2.3.  Multikulturālās izglītības modeļi un struktūras    10
3.  Starpkultūru komunikācija    13
3.1.  Ar starpkultūru saistīti jēdzienu izpratne    14
3.2.  Komunikācija un kultūru mijiedarbība    16
4.  Aptauja un rezultātu analīze    17
  Secinājumi    24
  Izmantotās informācijas avoti    25
  Pielikumi    26
Extract

Secinājumi
1. Starpkultūru izglītība ir lielisks veids izzināt citu tautību kultūru, gan arī iepazīt labāk savu kultūru.
2. Starpkultūru izglītība rada izpratni, ka svarīgas ir atšķirības gan starp grupām, gan to iekšienē un šo atšķirību apzināšana palīdz mums labāk izprast cilvēkus, tā palīdz uzlabot mijiedarbību starp grupām, mācot skolēniem dažādas kultūras un saskarsmes veidus ar skolēniem no citām kultūrvidēm.
3. Latvija ir daudzkultūru un daudzvalodu zeme.
4. Tēma nav aktuāla jauniešu vidū, jo tie neizprot tās nozīmi, bet ir ieinteresēti apgūt šīs tēmas nozīme, tāpēc vajadzētu veidot izpratni par to.
5. Liela daļa jauniešu atzīst, ka tiem ir radušies aizspriedumi pret cilvēku, kurš ir atšķirīgs, tas pierāda, ka mūsdienu jaunatnei ir grūti pieņemt citādo un atšķirīgo. Tie bieži spriež par cilvēku pēc kultūras īpatnībām - rases, izskata, reliģijas, balstoties uz stereotipiem un aizspriedumiem.
6. Ja jaunieši būtu atvērti un toleranti pret citādo, tie varētu veidot saliedētu, tolerantu sabiedrību, kur jaunieši sadarbotos ar jebkuru tautību pārstāvi, bez aizspriedumiem.
7. Skolās pedagoģiskā procesā skolēnus vajadzētu iepazīstināt ar starpkultūru izglītības aspektiem, veidojot „Starpkultūru dialoga dienas”, lai jaunieši varētu iegūt vajadzīgo informāciju un gūt pieredzi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register