Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:357845
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Latvijā 20.gs.80. un 90. gados sabiedrības pārkārtošanās procesā audzināšana pārdzīvoja dziļu krīzi. Izglītības sistēma pārkārtojas lēni un pat vēl šobrīd līdz galam nenodrošina brīvas, patstāvīgas un atbildīgas personības veidošanos, kas sekmētu audzin vispārīgo mērķi. Tam ir vairāki cēloņi: 1) nacionālās teorijas un prakses ignorēšana vairāk kā 50 gadu garumā; 2) tika ignorēts skaistums un elegance sadzīvē, mājā, apkārtē, darbavietā, un tas viss zaudēja savu vērtību 3) un šo plaisu nevis likvidēja un centās pārkārtot audzināšanas saturam un formai, bet ignorēja audzināšanu gan kā pedagoģisku, gan sabiedrisku parādību; Rezultātā: a) pazeminājās vērtība darbam, izglītībai, kultūrai un sportam; b) strauji veidojās negatīvās sociālās parādības-noziedzība, narkomānija, alkoholisms, prostitūcija;
Kādēļ tas tā ir noticis? Latvijas izglīt. sistēma vairāk nekā 50 gadus bija pakļaujta politiskajai vienpartijas sistēmai, kas dogmatiski bija spiesta realizēt valsts politiskās idejas. Bieži tas noveda pie neatrisināmām iekšējām pretrunām, uzskatu vienveidības vai bezpalīdzības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register