Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:362197
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Skolotājam jābūt ne tikai labam pedagogam, bet arī labam psihologam. Skolotājs var izprast bērnu uzvedību, novērojot tos grupas situācijās, jo viņu uzvedība ir jēgpilna vienīgi situācijas ietvaros.

Prasmīgs skolotājs izjutīs, kāda gaisotne valda grupā. Grupas klimats atspoguļo bērnu raksturus un ietekmē katra bērna emocionālo un sociālo attīstību.

Tā kā pirmsskolas izglītības iestādes vidē bērnam centrālā persona ir skolotājs, tad viņam ir jābūt labai prasmei veidot pozitīvu saskarsmi, jo pozitīvas saskarsmes ietekmē bērni strādā ar lielāku atdevi, un pozitīva saskarsme pirmsskolā ir pamats saskarsmei turpmākajā dzīvē (darbā, ģimenē utt.).

Mūsdienās lomu “skolotājs – informācijas sniedzējs un transformētājs” nomaina daudzfunkciju skolotāja kā mācību procesa organizētāja lomas: pedagogs kā iedvesmotājs, atbalstītājs, virzītājs, motivētājs, vērotājs, padomdevējs, izvērtētājs, palīgs, pētnieks, iniciators. Mainoties skolotāja lomai, mainās mācību vide grupā (Lanka, 1995., 7. – 9.lpp.).


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1350877
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register