Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:368387
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Neformālā izglītība    7
1.1.  Neformālās izglītības definīcija    7
1.2.  Neformālās izglītības izpratnes 3 perspektīvas    8
1.3.  Konstruktīvisms izglītībā    10
2.  Jauniešu organizācija    12
3.  Neformālā izglītība jauniešu organizācijās    15
3.1.  Neformālās izglītības mērķis un realizācija jauniešu organizācijās    15
3.2.  Neformālās izglītības darbības metodes jauniešu organizācijās    16
3.3.  Sociālais kapitāls neformālās izglītības kontekstā jauniešu organizācijās    18
4.  Jauniešu viedoklis par neformālās izglītības aktivitātēm jauniešu organizācijās    19
4.1.  Pētījuma metodoloģija    19
4.2.  Aktivitātes jauniešu organizācijās    20
4.3.  Jauniešu organizāciju dalībnieku iegūtā sociālā kapitāla novērtējums    23
4.4.  Nākotnes iespējas pēc dalības jauniešu organizācijā    27
  Secinājumi    30
  Izmantotā literatūra un avoti    31
  Pielikumi    33
  Anketa    34
Extract

Secinājumi
• Neformālā izglītība būtu jāskata, kā formālās izglītības papildinājums, nevis drauds. Neformālās izglītības mērķis ir papildināt indivīdu jau esošās zināšanas, lai tās varētu tikt efektīvāk izmantotas darba un dzīves procesā.
• Jauniešu organizāciju galvenie mērķi ir izglītot jauniešus, lai tie pieņemtu dzīvē pārdomātus lēmumus un nenodarītu sev ļaunumu ar neveselīgām izvēlēm. Jauniešu organizācijas motivē jauniešus kļūt sabiedriski aktīviem, iesaistīties sabiedrībā notiekošajos procesos, darboties grupās un mijiedarboties ar citiem jauniešiem. Jauniešu organizācijās tiek attīstītas komunikāciju, vadības un citas spējas.
• Jaunieši, kas jauniešu organizācijās darbojas ilgāku laiku ir veikuši vairāk un atbildīgākus darbus, un viņi spēj paņemt no dalības vairāk, jo apzinās, kas viņiem tieši ir nepieciešams, bet nevar noliegt, ka arī jaunajiem dalībniekiem tiek dota iespēja ņemt dalību viņiem vēlamās un nozīmīgās aktivitātēs.
• Lielākas kontroles iespējas pār neformālās izglītības aktivitātēm ir tiem jauniešiem, kas organizācijas aktivitātēs iesaistās biežāk, ne tikai reizi gadā vai pusgadā, jo šie jaunieši jau savas spējas un lēmumu stabilitāti jau ir spējuši pierādīt. Šī pati tendence vērojama tiem jauniešiem, kas jauniešu organizācijās darbojas ilgāku laiku.
• Neformālās izglītības aktivitātes, ko piedāvā jauniešu organizācijas, ļauj jauniešiem konstruēt tieši sev nepieciešamās zināšanas, jo aktivitāšu klāsts ir plašs un jaunieši var izvēlēties, kas viņiem dotajā brīdī ir visvairāk nepieciešams un interesants.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1348243
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register