Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:368998
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

L.Daniela grāmatā „Skolēni un mācību disciplīna” norāda, ka sadarbība starp vecākiem un skolotājiem ir pamatelements kā vienu, tā otru autoritātes stiprināšanā. Īpaši slikta situācija veidojas tad, ja puses viena ar otru vairs nerunā. Problemātiska situācija var veidoties, ja vecāki ne tikai piedod bērnam skolā izdarīto, bet arī neapzināti veido negatīvu attieksmi pret skolas prasībām un tādējādi iedrošina bērnu slikti uzvesties un neievērot mācību disciplīnu. Vecākus bieži interesē, ko bērns stāsta, par ko sūdzas. Jo briesmīgāks ir bērnu stāstītais, jo vairāk vecāki tam pievērš uzmanību. Tā bērni saņem neapzinātu vecāku atbalstu un var darīt, ko vēlas. Ironija slēpjas apstāklī, ka vecāki neapzinās, ka tieši tā viņi zaudē arī savu autoritāti. Skolotāji vairs neziņo par problēmām ar skolēnu mācību disciplīnas ievērošanu, par problēmām ar mācību satura apguvi; vecāki par skolu zina visu slikto, arī paši kļūstot vājāki savās autoritātes pozīcijās. Bērni ir ļoti jūtīgi un ātri uztver apkārtējo cilvēku vājākās vietas, lai tās izmantotu savā labā. Skolēni, kuri labprāt neievēro skolas noteikumus, tai skaitā mācību disciplīnu, nebūt nevēlas, lai vecāki vienmēr būtu patiesi informēti par viņu skolas gaitām, tāpēc nav pārsteidzoši, ka tie skolēni, kam ir dažādas grūtības skolā, dažkārt cenšas sanaidot vecākus un skolotājus, tādējādi veicinot tādas situācijas veidošanos, kad vecāki visās bērnu problēmās vaino pedagogus, bet neizprot šo problēmu patiesos cēloņus – tā savā pieredzē ir konstatējuši I.Buša, L.Diksons un L.Portere. Situācijās, kad vecāki klausās tikai bērnu teiktajā, bet netic skolotājam, vecāki paši paliek zaudētājos. Skolotājs citreiz vairs necenšas vecākos atrast sabiedroto, bet bērns turpina muļķot abas puses. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register