Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:369043
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Stundu (nodarbību) analīze    1
  Audzinātāja darba analīze    21
  Secinājumi    22
  Scenārijs audzināšanas stundai 1. klasē    23
Extract

Klases raksturojumu shēma.


1. Vispārīgās ziņas
Jaunlaicenes pamatskolā 1.klasē mācās 4 skolēni -2 meitenes un 2 zēni, apvienota ar 4. klasi. Audzinātāja Mairina Zariņa. Audzinātāja bērniem māca – latviešu valodu, dabas zinības, sociālas zinības un kristīgo mācību.

2. Mācību darbs
Klasē mācību sasniegumi labi, tiek ievērotas attiecīga vecumposma īpatnības. Bērni ļoti draudzīgi, uzticīgi, ja kas neveicās palīdz viens otram. Pārdzīvo ļoti viens par otru, atgādina, ja kas ir kādam piemirsies, rūpējas viens par otru. Mājas darbus izpilda, kavējumu nav, kavē tikai slimības dēļ.


3. Skolēnu pašdisciplīna.
Klasē ievēro Jaunlaicenes pamatskolas Iekšējās kārtības noteikumus, ar kuriem ir iepazinušies bērni un mācību žurnāla parakstījušies. Audzinātājai ir audzināšanas stundu plāns, kurā ir 1)satiksmes drošība; 2) darbības ekstremālā situācijā; 3)veselīgs dzīvesveida pamati; 4)citas tēmas (sabiedriskie pienākumi klasē, klases noteikumi, uzvedība u.c), audzinātājai ir iekārtota mape ar izskatītajām tēmām. Klasē ir izstrādāts klases uzvedības kodekss. Bērni kopā ar audzinātāju svin visus svētkus, rotā klasi. Nopietnu pārkāpumu nav, bērni ļoti labi.


4. Klases neoficiālā struktūra.
Klasē bērni aktīvi darbojās savos vadošajos amatos. 1. klasē nekādu grupējumu nav, ļoti atsaucīgi viens pret otru, draudzīgi, izpalīdzīgi, atgādina, ja kādam kaut kas piemirsies.(piemēram uzlikt brilles)
Skolēni aktīvi piedalās sporta, mākslas, mūzikas, matemātikas pulciņos. Mācās uzstāties gan klases priekšā, gan lielākai auditorijai. Kopīgi vingrinās saskatīt vērtības kultūrvidē.

Secinājumi.
1.skolā bērni ir individuāla, neatkarīga persona
2.pēc iespējas vairāk apmierina zinātkāri, izzināšanu, klasē vairāk praktisko darbu, eksperimenti.
3. tiek apzināts vecumposma īpatnības.
4. individuāla ieeja katram bērnam.
5. pedagoģiski pareiza skolotāja, visu laika izglītojās
6. audzina iejūtību, labestību vienam pret otru.
7. laba sadarbība ar vecākiem
8. rūpējas par bērnu drošību, ievēro katru bērnu.
9. ļauj izteikties katram, neļauj smieties par citiem un citu viedokli.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1129768
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register