Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:377842
 
Evaluation:
Published: 27.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Ienākot klasē sasveicinos, stādos priekšā, jo iepriekš nebijām pazīstami. Stāstu, ka pirmo stundu vadīšu es, bet otro turpinās mana kolēģe Jūlija. Bet skolotāja Karīna šodien aktīvi piedalīsies stundā un iejutīsies skolēnu lomā.
2.Iepazīstinu skolēnus ar stundas tematu. Un tā ir IZTĒLE. Kā arī atgādinu, ka nākamajā stundā (nākamajā piektdienā) ir paredzēts kontroldarbs, kurā ieiet arī šis temats. Un iesaka skolēniem būt uzmanīgākiem, aktīviem.
3.Pirmo uzdevumu, ko piedāvāju izpildīt skolēniem ir nosaukt viņu asociācijas, iedomas, un vispār ko viņiem izsaka šis termins IZTĒLE? (pēc Prāta vētras metodes). Minūšu laikā viņi apdomā un ieraksta kladē savu domu un tad sāk skaļi saukt savus definējumus. Es tos pierakstu uz tāfeles, lai stundas beigās redzēt ko viņi zināja un ko ir uzzinājuši jauno. Pirms viņi sāk saukt es atgādinu, ka:
definējumiem nevajadzētu atkārtoties
tos neviens nekritizē
kad viens runā, pārējie klausās kolēģi
Asociācijas bija sekojošas:
Liels cepums ar pildījumu
Smadzeņu darbība
Liels laukums
Domu spēle
Izdomas, ilūzija
Sapņi, fantāzija
Kamols
Māksla darīt no nekā ģeniālas lietas
Daiļrade…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1132438
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register