Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:404161
 
Evaluation:
Published: 12.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 48 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS PSIHOLOĢIJĀ UN PEDAGOĢIJĀ    6
1.1.  Motivācijas jēdziens    7
1.2.  Mācīšanās motivācija    14
1.3.  Motivāciju ietekmējošie un veicinošie faktori    16
1.4.  Skolēnu motivācija Mājturības un tehnoloģiju stundās    28
1.5.  Skolēnu motivācija Vizuālās mākslas stundās    29
2.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR SKOLĒNU MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJU IETEKMĒJOŠIEM FAKTORIEM MĀJTURĪBAS UN TEHNOLOĢIJU UN VIZUĀLĀS MĀKSLAS STUNDĀS    31
2.1.  Metodikas apraksts    31
2.2.  Pētījuma vietas apraksts    32
2.3.  Iegūto datu apstrāde    34
3.  METODIKA PAMATSKOLAS SKOLĒNU MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJAS VEICINĀŠANAI    49
3.1.  Mājturības un tehnoloģiju 6.klases temata Aušana apakštematā „Aušana ar pērlēm”    49
3.2.  Vizuālās mākslas 5. klases temata Stils un dizains apakštematā „ Monētas dizains”    54
  SECINĀJUMI    58
  BIBLIOGRĀFIJA    59
  PIELIKUMS    65
Extract

Secinājumi
Plānojot metodiku mājturības un tehnoloģiju un vizuālās mākslas stundām skolēnu motivācijai, tika piedomāts, lai stundas temats un saturs būtu skolēniem piesaistošs un interesants.
Mājturības un tehnoloģiju stundās temata „Aušana” apakštematā „Aušana ar pērlēm” Skolēni bija motivēti darboties un izgatavot izstrādājumus, jo tie mūsdienīgi un praktiski lietojami ikdienā. Skolotāja plaši izklāstīja mācību vielu un parādīja daudz un dažādus izstrādājumus, kas ir izgatavoti attiecīgajā aušanas tehnikā, kas palīdzēja rast priekšstatu par šīs tehnikas izmantojamību citos darbos arī turpmāk. Iespēja aplūkot un pataustīt jau gatavus dažādus darbus radīja skolēnos vēlmi uztaisīt pašiem ko tādu spīdīgu, krāsainu un atbilstošu katram no viņiem.
Vizuālās mākslas stundās temata „Stils un dizains” apakštematā „Monētas dizains” skolēni tika iepazīstināti ar interesantu skolotājas stāstījumu par monētu vēsturi, to izcelsmi un dažādību pasaulē dažādos laika posmos un dažādās valstīs, tai pašā laikā rādot arī šo dažādo monētu krāsainus attēlus, ko skolēni varēja aplūkot arī tuvāk un iepazīt cik monētas tomēr var būt dažādas un tās ne vienmēr ir bijušas standarta apļa formā. Šīs neredzētās monētas, dažādās formas pievērsa skolēnu uzmanību un izraisīja interesi izdomāt pašiem savu, oriģinālu un neatkārtojamu monētu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,98 €
Work pack Nr. 1355620
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register