Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:405189
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mācīšanās traucējumi un to cēloņi    6
2.  Mācīšanās traucējumu veidi    7
3.  Mācīšanās traucējumu korekcijas iespējas    8
3.1.  Lasīšanas tehnikas apguve    9
3.2.  Rakstīšanas iemaņu apguve    9
4.  Atbalsta pasākumi bērniem ar mācīšanās traucējumiem    10
5.  Mācīšanās traucējumi logopēdiskās korekcijas aspektā    11
5.1.  Konstatējoša eksperimenta apraksts    11
5.2.  Respondentu raksturojums    11
5.3.  Izmantotās metodes raksturojums    12
5.4.  Pētījuma rezultāti    12
5.5.  Pētījuma secinājumi    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
  Pielikumi    17
Extract

Bieži nācies dzirdēt izteicienus: “ Nu ko tu dīdies, sēdi taču mierīgi!,” “Klausies uzmanīgāk!,” ”Turi zīmuli pareizi!”. Un mūsu pedagogau profesionalitāte bieži vien domā par to, ka skolēns to visu dara mums par spīti, ka viņš vienkārši tāds ir, bet pedagogi ir tie, kuriem vajadzētu censties pirmajiem saprast šo bērnu un bērnam palīdzēt saprast skolotājus. Kad kārtējo reizi pedagogi dzird vai paši kādreiz ir teikuši kādu no līdzīgām frāzēm, pie sevis nodomā, ka tas jau viņam nepalīdzēs, kad skolēnam ar attīstītu intelektu esam ielikuši zemāku vērtējumu sasmērētās burtnīcas, neuzmanības kļūdu vai nepabeigta darba dēļ, tad esam sastapušies ar mācību traucējumiem.

Pētījuma tēma : Mācīšanās traucējumi logopēdiskās korekcijas aspektā.
Pētījuma objekts : mācīšanās traucējumi skolēniem sākumskolas vecumā.
Pētījuma priekšmets : sākumskolas vecuma bērnu mācīšanās traucējumu logopēdiskā korekcija.
Pētījuma mērķis: teorētiski izpētīt mācīšanās traucējumus, to cēloņus, veidus, korekcijas iespējas un atbalsta pasākumus.
Pētījuma uzdevumi :
1.Teorētiski izpētīt un analizēt logopēdisko, pedagoģisko un medicīnisko literatūru par mācīšanās traucējumiem, to cēloņiem, veidiem, korekcijas iespējām, kā arī atbalsta pasākumiem.
2.Apkopot secinājumus par mācīšanās traucējumu logopēdiskās korekcijas iespējām.
Pētījuma hipotēze: ja tiks īstenoti atbalsta pasākumi, atrastas efektīvākās logopēdiskā darba metodes, saskaņots korekcijas darbs psihologa, logopēda un vecāku starpā, tad tiks sasniegti uzlabojumi mācībās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1240410
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register