Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:421651
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Bērnu ar speciālajām vajadzībām pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums   
1.1.  Bērnu ar speciālajām vajadzībām integrācijas mērķi un uzdevumi   
1.2.  Rekomendacijas vecākiem, kuriem ir bērni ar speciālajām vajadzībām   
2.  Speciālā pedagoga darbs vispārējās izglītības iestādē un tā organizācija   
3.  Informācijas avotu izpēte un analīze   
  Secinājumi   
  Literatūras avoti   
Extract

Cilvēks pilnvērtīgi var attīstīties tikai sociālajā vidē, pārņemot apkārtējās sociālās vides pieredzi, tiek apgūtas zināšanas, attieksmes, prasmes, veidojas vērtību orientācijas uzvedība, bērns apgūst sociālās lomas (41)
Nozīmīgākais priekšnosacījums veiksmīgām mācībām, skolēnu saskarsmes kultūras un vērtīborientācijas attīstībai ir mācību vide, kas skolēnam ļauj sajust un noticēt tam, ka viņi paši var izdarīt daudz, labvēlīga un optimistiska gaisotne stundās, kas rada drošības un aizsargātības izjūtu un sniedz iespējas katram bez bažām mēģināt, kļūdīties, mācīties no savām un citu kļūdām. (24)
Izglītības pieejamības un vienlīdzīgu izglītības iespēju nodrošināšana ir nozīmīgs faktors sekmīgai valsts un sabiedrības attīstībai kopumā. Sabiedrības sociālā noslāņošanās un atsevišķu sabiedrības grupu sociālā atstumtība rada draudus sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai. Izglītības pieejamības problēma izpaužas kā atšķirības kvalitatīvas izglītības nodrošinājumā starp laukiem un pilsētām. Izglītības pakalpojumi nav vienlīdz pieejami bērniem ar speciālām vajadzībām, bērniem no maznodrošinātajām un riska ģimenēm. Latvijā šobrīd ir vairāk nekā 9000 bērnu ar speciālām vajadzībām, no kuriem integrēti parastajās skolās ir nepilni divi tūkstoši bērnu. (2)
Pētījuma objekts: integrācija.
Pētījuma priekšmets: bērnu ar speciālajām vajadzībām integrācija vispārējas izglītības iestādēs.
Pētījuma mērķis: izpētīt bērnu ar speciālajām vajadzībām integrāciju skolās un tās metodes, kuras pozitīvi veicinātu to labklājību.
Pētījuma uzdevumi:
1.Izpētīt pedagoģiskā un psiholoģiskā rakstura literatūru.
2.Analizēt
3.Veikt anketēšanu bērnu vecāku/aizbildņu vidū.
4.Apkopot iegūtos rezultātus.
Hipotēze: ja sbiedrība nāktu bērniem ar speciālajām vajadzībām pretī, tad to integrācija noristu labvēlīgāk.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1307143
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register