Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:456312
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Ja bērns izaug nekulturāls, audzināšanas darba nepilnība varētu būt tāda, ka bērns nav audzināts darbībā, kurā viņš izkoptu sevī vecāku pozitīvās personības īpašības vai arī bērna darbībai trūkusi mērķtiecība.
Uz iedzimto bioloģisko dotumu bāzes veidojas viņa psihiskā un sociālā darbība, attīstās viņa personība. Tomēr tas var notikt noteiktā mijiedarbībā ar sociālo vidi. ( A.Špona 2006., 91.lpp)
L.Boževica raksta: „Lai kādus apstākļus mēs bērnam norādītu, lai kādas prasības tam neizvirzītu, līdz tam laikam, kamēr šīs prasības un apstākļi nav vajadzīgi pašam bērnam, tie nedarbojas kā attīstības faktori.( A.Špona 2006., 92.lpp)

SECINĀJUMI.
1. Humānā pedagoģija- dod izvēli.
2. Normatīvā pedagoģija- nedod izvēli.
3. Humānā pedagoģija ietver sevī demokrātiju- (Mācīties sev pašorganizēt), Organizēt savu darbību. Nepiespiesta vajadzība. Nepieciešams, vajadzētu.
4. Normatīvā pedagoģijā ir jādara un viss.
5. Katrs cilvēks ir neatkārtojama vērtība.
6. Personības attīstības likumsakarību kompleksi ir iedzimtība, sociālā vide, audzināšana un pašaudzināšana.(V. Zelmanis, „Pedagoģijas pamati”, 152.lpp)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1370469
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register