Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:461390
 
Evaluation:
Published: 01.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract


Humānistus nodarbināja viss, kas bija saistīts ar cilvēku. Ierosmi viņi smēlās senās Grieķijas un Senās Romas vēsturē un kultūrā. Tur viņi rada apstiprinājumu tam, ka cilvēks ir tiesīgs patstāvīgi un kritiski domāt. Antīkie paraugi rosināja atziņu, ka cilvēks un viņa individualitāte un neatkarība ir izpētes vērta. Ar to izskaidrojama pastiprinātā interese par klasiskajām valodām, antīko filozofiju un literatūru. Itālijā šādu antīko mākslas un literatūras paraugu bija saglabājies daudz. Humānisti piedāvāja jaunas idejas, kas ļoti atšķīrās no viduslaiku domām.

Humānā pieeja mācību stundā
Stundas galvenā produktīva pozīcija ir pasaules izzināšana. Tas nozīmē pacelties virs mācību stundas konkrētās situācijas, paskatīties uz mācību procesu caur cilvēka dzīves prizmu, ieraudzīt dzīves likumsakarības skolas realitātē, noteikt par vislielāko vērtību cilvēku, bet iegūtās zināšanas – tikai par līdzēkli cilvēka dzīvei; mācību stundā notiekošais ir dzīve, kuru izdzīvo kopā ar skolotāju.

«No pasaules uzskata pozīcijas, mācību stunda – tā ir esošā dzīve, kuras izdzīvošana un apjēgšana notiek ´´šeit un tagad´´. «(N. Sčurkova, 2005)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register