Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469915
 
Evaluation:
Published: 28.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 44 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.1.  Sešgadīgo bērnu psihofizioloģiskās attīstības raksturojums    7
1.2.  Emociju būtība un struktūra    11
1.2.1.  Emociju jēdziena vēsturiskie aspekti    11
1.2.2.  Emociju klasifikācija, nozīme un funkcijas    14
1.3.  Bērnu emocionālā attīstība un gatavība skolai    18
2.  METODISKĀ DAĻA    23
2.1.  Didaktiskais materiāls emocionālai sagatavošanai skolai 6 gadu vecuma bērniem    25
2.1.1.  Kustību rotaļas    25
2.1.2.  Didaktiskās rotaļas un vingrinājumi    27
2.1.3.  Pasakas    28
2.1.4.  Vingrinājumi rotaļu – etīžu veidā    30
2.1.5.  Dramatizējums    32
2.1.6.  Zīmēšana un citas tēlojošas darbības    32
3.  PRAKTISKĀ DAĻA    35
3.1.  Pētījuma izmantoto metožu un organizācijas raksturojums    35
3.2.  Pētījumā iegūto datu analīze    37
  Secinājumi    49
  Literatūras saraksts    49
Extract

Secinājumi
Bakalaura darbā tika pētīta sešgadīgo bērnu emocionālā sagatavošana skolai.
Darba teorētiskajā daļā noteiktā mērķa sasniegšanai tika izanalizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par: emociju izveides vēsturiskajiem aspektiem un teorētiskajām likumībām, to skaidrojumu mūsdienu zinātniskajās teorijās; sešgadīgo bērnu emocionālo attīstību un tās nozīmi pirmsskolnieka sagatavošanā skolai.
Metodiskajā daļā tika izstrādāts un atlasīts didaktiskais materiāls sešgadīgo bērnu emocionālai sagatavošanai skolai.
Praktiskajā daļā tika izpētīta un eksperimentāli pārbaudīta didaktiskā materiāla izmantošana sešgadīgo bērnu emocionālai sagatavošanai skolai.
Bakalaura darba gaitā tika secināts:
1. Ir pierādīta emociju nozīme indivīda pasaules izpratnē, adaptācijā, sevis izpratnē un veiksmīgā, vai tieši pretēji, ne visai veiksmīgā dzīves darbībā;
2. Bērns ar emo¬ci¬onā¬lām pro¬blē¬mām nav spē¬jīgs ap¬gūt zi¬nā¬ša¬nas, pras¬mes un ie¬ma¬ņas, kā arī nav spē¬jīgs piln¬vēr¬tī¬gi kon¬tak¬tē¬ties.
3. Emocionālā sfēra pati par sevi neattīstās, tāpēc to nepieciešams mērķtiecīgi attīstīt.
4. Pētījumā sākumā pēc noteiktās metodikas tika noskaidrots, ka 80% grupas bērnu ir emocionāli gatavi skolai, taču trīs bērni nav gatavi uzsākt skolas gaitas.
5. Ar atlasīta un izstrādāta didaktiskā materiāla palīdzību tika organizēts mērķtiecīgs darbs, lai emocionāli sagatavot bērnus skolai.
6. Mērķa sasniegšanai tika izmantota novērošana, bērnu darbības produktu analīze un ekspertu atzinuma metode.
7. Pētījumā nobeigumā tika veikta bērnu atkārtota testēšana pēc noteiktās metodikas, kuras rezultāta tika noskaidrots, ka visi bērni izrāda izziņas interesi, vēlas mācīties, prot strādāt atbilstoši noteikumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register