Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:473312
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pirmsskolas izglītības iestādes un tuvākās apkārtnes raksturojums    3
  Grupas un tās attīstošās vides izpēte    4
  Sensorās attīstības zonas iekārtojuma raksturojums un pamatojums    6
  Mazbērnu attīstības izpēte    7
  Bērnu emocionālā saskarsme ar pieaugušo    9
  Organizētās bērnu ikdienas aktivitātes    11
  Mans personiskais mērķis un tā realizācija praksē    14
  Dienasgrāmata    15
  Diānas Antropovas personīgā izglītības filozofija    17
  Diānas Antropovas prakses pašvērtējums    18
  Pielikums    20
Extract

Praksi veicu grupā „Bitītes”. Grupā uz sienām ir interesanti, krāsaini gleznojumi (skat.2.att.), kas rosina bērnu iztēli, krāsas nav spilgtas, lai tās nogurdinātu bērnu redzi. Pie sienām ir paštaisīti darbi – zīmējumi, gleznas un dažādi veidojumi no dabas materiāliem (skat.3.,4.,5.att.). Galdi ir salikti pa diviem kopā tā, lai bērni nebūtu šķirti viens no otra un, lai neviens nejustos atstumts (skat.6.,7.att.). Grupas centrā notiek rīta aplis, kurā bērni sasveicinās viens ar otru, sagaida ciemiņus un pārrunā dienas darbus (skat.8.att.). Pēc manām domām, grupa ir atbilstoša bērnu vajadzībām, jo grupa ir plaša, piemērota rotaļām un aktīvām darbībām. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register