Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Spēles izziņas darbības sekmēšanai matemātikas stundās 1.klasē

     

    Term Papers45 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:486784
 
Evaluation:
Published: 06.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 53 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    5
  Ievads    5
1.  Skolēnu izziņas jēdziens un būtība    7
1.1.  Izziņas darbības komponenti    8
1.2.  Līdzekļi izziņas darbības sekmēšanai    9
2.  Jaunākā skolas vecuma raksturojums izziņas darbības procesā    11
3.  Spēles kā izziņas darbības sekmētājas    16
3.1.  Spēļu principi, funkcijas un klasifikācija    17
3.2.  Spēles mācību procesā jaunākajā skolas vecumā    24
3.3.  Skolotāja pedagoģiskā darbība izziņas procesa sekmēšanai    27
4.  Spēļu izmantošanas matemātikā teorētiskais pamatojums    31
4.1.  Matemātikas process un tā organizācija    32
4.2.  Spēļu organizēšana un ar to saistītie uzdevumi    34
5.  Spēļu izmantošana izziņas darbības veicināšanai matemātikas apguvē 1.klasē    37
5.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    37
5.2.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    39
  Secinājumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Extract

Secinājumi
1. Analizējot literatūru par izziņas darbību varu secināt, ka jaunākā skolas vecumā cilvēkā attīstās izziņas komponenti – uztvere, uzmanība, atmiņa, iztēle, domāšana, valoda. Ir svarīgi, lai skolās mācību stundās pilnveidotos šie izziņas procesi, jo tie ir savstarpēji saistīti. No izziņas procesiem nozīmīgākā sākumskolā ir tieša atmiņa, jo uz atmiņas procesiem balstās domāšana.
2. Analizējot literatūru par skolēnu vecumposma īpatnību izpausmi izziņas darbības procesā 1. klasē, varu secināt, ka bērniem ir izteikta reproduktīvā iztēle. Sajūtas un uztvere ir vienoti jutekliskās izziņas procesa posmi. Caur sajūtām mēs iegūstam zināšanas par priekšmeta atsevišķām iezīmēm un īpašībām, bet uztveres rezultātā tiek iegūts vienots priekšmeta tēls. Uztvere dod cilvēkam dziļākas zināšanas par apkārtējo pasauli. Svarīga nozīme ir redzes atmiņai un uzskatāmi tēlainajai atmiņai. 1. klases bērniem izpaužas uzskatāmi tēlainā domāšana.
3. Analizējot literatūru par spēļu funkcijām un klasifikāciju var secināt, ka spēles var balstīties uz četriem pamatprincipiem – brīvība, autonomija, savstarpējā sadarbības kopsakarība, līdztiesība. Spēles noder daudzpusīgai funkcijas, kas veicina bērniem izziņas spēju attīstību, stimulē darbības radošo procesu, veicina mācību intereses attīstību utt. Spēle veic dažādās funkcijas skolēnu mācošā, attīstošā, kognitīva funkcija utt. Spēles var arī iedalīt pēc dalībnieku skaita, individuālās, pāru, grupu spēles. Spēles var klasificēt ļoti dažādi pēc to satura, norises laika, norises vietas, pēc aktivitātēm utt. Spēles dod bērniem apgūt un nostiprināt zināšanas, prasmes un iemaņas spēlējot spēles, kā arī veicina psihisko procesu attīstību. Iekļaujot regulāri spēles atbilstoši klasifikācijai, kuras mēs varam pielietot tās stundas saturam, mērķiem, uzdevumiem.
Spēle palīdz atbrīvoties no stresa, rada darbībai labvēlīgu vidi, veicina interesi par mācībām.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1355449
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register