Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:488353
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Patstāvīgā pedagoģiskā darbība, tās analīze.
Patstāvīgi vadītā aktivitāte, studenta darbība: Rotaļa (skaitīšanas līdz desmit), bilžu domino (un citas spēles brīvajā laikā kopā ar bērniem), kā arī literārā darba stāstījums. Vēl sanāca meitenēm sakārtot frizūras pēc pamoššanās, palīdzēt apģērbties (aiztaisīt rāvējslēdžus vai aizsiet apavus). Piedalījos visās aktivitātēs kopā ar audzinātāju – veidošana, zīmēšana,..
Bērnu darbība: Piedalīšanās visās aktivitātēs. Reizēm daži bērni vēlējās pastrādāt (palasīt, paspēlēt kādu spēli) individuāli, nevis kopā ar citiem, bet tas bija reti.
Pašanalīze: Man ļoti paveicās ar audzinātājām (manai grupiņai bija divas audzinātājas), viņas strādāja no sirds (arī es atnācu mācīties šajā programmā, jo tas ir mans aicinājums), līdz ar to redzēju kā darbojas cilvēki, kas tam pieiet nopietni. Iemācījos kā noturēt pie uzmanības lielāko daļu, un ieguvu sev vērtīgus padomus, kā, piemēram, „Jau pirmajā dienā neļauj bērnam kāpt sev uz galvas, citādi no tā Tev viņu vairs neatradināt!” Izpratu dienas ritmu, izpētīju kā tiek aizpildīti dokumenti (informācija par bērnu un „dienasgrāmata”, kurā tiek ierakstīts ar ko dienā nodarbojas, kādi mērķi, novērojumi,..), iepazinos ar metodiķes sastādīto programmu (matemātiskie uzdevumi, zīmēšana, veidošana, aplicēšana,..), iknedēļas mērķus, uzdevumus. Metodiķe šajā bērnudārzā patiešām ir lietpratēja, un darbu izdarījusi vairāk kā perfekti, jo plāns ir sīki izplānots, katrai nedēļai tēma..
Biju ar bērniem nepārtraukti, darbojos, un tik tiešām jutos kā audzinātāja! Šo divu nedēļu laikā iemīlēju katru no viņiem, arī viņi bija skumīgi, ka atnākot vecākiem – viņiem nācās šķirties no manis, tas man lika justies labai audzinātājai, jo bērni man pieķērās, un mani uzskatīja ne tikai kā kādu, kurš māca un pieskata, bet arī kā labāko draugu.
Uzskatu, ka šajā praksē apguvu to, ko nevar iemācīties skolā, jo tā tomēr ir pieredze. Sapratu, ka ne vienmēr var tikt ārā no neērtām situācijām pēc plāna (kas dots akadēmijā), bet tik un tā esmu sapratusi, ka mācos īstajā programmā!

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1309917
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register