Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:494282
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums (4 - 7 gadi)    4
2.  Mācību motivācijas pamats    6
3.  Mācīšanās motīvu veidi    8
4.  Bērna mācību darbības stimulēšanas un mācību motivācijas veidošanas metodes    10
4.1.  Izziņas interešu veidošanas metodes    10
5.  Motivēšanas paņēmieni    12
6.  Novērošana    16
6.1.  Novērojuma rezultātu analīze    17
6.2.  Novērošanā gūtie secinājumi    21
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Secinājumi
1.Pedagogs zinot bērna vecumposma attīstības īpatnības spēj pielietot
adekvātas audzināšanas un mācīšanas metodes, kā arī nodrošināt mērķtiecīgi organizētus mācību apstākļus. Līdz ar to pedagogs pratīs izvirzīt, novērtēt mācību motivācijas veidošanās uzdevumus konkrētā vecumposmā, un kādas mācīšanās motivācijas īpatnības jāveido attiecīgajā vecumposmā.
2.Mācību procesam jābūt tādam, kas vienlaicīgi izglītotu, audzinātu un
attīstītu, kam pamatā ir mācību motivācija. Līdz ar to nepieciešams noskaidrot, cik lielā mērā izvēlētais mācību saturs pakļaujas skolēna meklējuma darbībai patstāvīgi vai skolotāja vadībā.
3.Motivācija kā psiholoģiska parādība ir saistīta ar bērna aktivitātes jeb
pašdarbības principu, kas rosina bērnu aktīvi darboties, kas sevī iekļauj izziņas vai sociālos motīvus. Bērnā jārada interese, lai motīvu pamudinātu.
4.Mācību vide ir jābūt pozitīvi orientētai, jo tā veidojas bērna pozitīva
attieksme, motivācija darbībai. Mācību vide nevar pastāvēt bez materiālās bāzes, jo tā nodrošina daudzveidīgus materiālus bērna darbības virzīšanai un attīstībai jaunā pakāpē. Ļoti liela nozīme ir arī telpu vizuālajam iekārtojumam, tai jābūt darboties rosinošai un bērnam tuvai, jo tādejādi bērns tajā jutīsies komfortabli, kas norādīs, ka mācību vide ir labvēlīga.
5.Pedagogu un vecāku sadarbība ir ļoti nozīmīga bērna audzināšanas
procesā, jo tādejādi notiek mijiedarbība vienam uz otru, kā rezultātā tiek panākta abpusēju ieinteresētību skolēna personības pozitīvā attīstīšanā un labvēlīgas mācību vides veidošanā neradot traucējumus mācību motivācijas veidošanās pamatiem un attīstībai.
6.Ikvienai darbībai jāizvirza motivācijas iemesls. Tādejādi tiek noskaidrots, cik
noderīgi ir veicamie uzdevumi, kā šie uzdevumi sagatavo citu darbu vieglākai izpildei, kā arī kāpēc tie ir tik svarīgi un, kas tos padara interesantus.
7.Darba izstrādes laikā īstenoju izvirzīto mērķi ar uzdevumu izpildi.
Apstiprināju izvirzīto hipotēzi, kuras pierādīšana notika darba izstrādes gaitā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1330406
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register