Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:498716
 
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Dauge
1. Humanitātes princips – audzināšanas centrā ir bērns, un audzinātājs savu audzināšanas darbu realizē, balstoties uz viņa uz āru vērstajām enerģijām, tieksmēm, interesēm, uz viņa gribas virzienu.
2. Aktivitātes un pašdarbības princips – bērnam jānodrošina patstāvīgas attiecības ar dzīvi, neatlaidīgi veicot tās uzstādītos mazos un arvien lielākos objektīvos uzdevumus; jāļauj bērnam pašam pārvarēt šķēršļus un grūtības, tādējādi vingrinot, attīstot un norūdot savus spēkus. Audzinātāja funkcija – izvirzīt stingras, lietišķas prasības.
Špona
1. Mērķtiecība – Visu audzināšanas darba saturu un organizāciju virzīt uz kopējo mērķi – veidot brīvu, patstāvīgu un atbildīgu personību. Pedagogam skaidri jāapzinās audzināšanas mērķis. Šis princips balstās uz cilvēka vajadzību pēc sasniegumiem, pēc prieka, kas viņu gaida nākotnē.
2. Balstīšanās uz pozitīvo cilvēkā – nodrošināt iespēju cilvēka brīvai, personīgi nozīmīgai, pozitīvai darbības izvēlei. Atklāt bērna pozitīvās, stiprās puses. Audzinātājam jātic labajam katrā audzēknī. Pieaugušo prasībām jābūt objektīvām, stimulējot pozitīvo un bremzējot negatīvo rīcību, tām jābūt izteiktām smalkjūtīgi, neaizvainojot. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register