Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503349
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Gatavošanās pedagoģiskajam procesam mācību priekšmetā Sports    7
1.1.  Raksturot prakses bāzes izglītības programmu    7
1.2.  Sporta skolotājam nepieciešamās dokumentācijas shēma un ieteicamais literatūras saraksts    10
2.  SKOLAS AUDZINĀŠANAS DARBS    14
2.1.1.  Audzināšanas stundas temāti 8a.klasei    15
2.1.2  Klases un ārpusklases pasākumi    17
2.1.3.  Sadarbība ar vecākiem    17
2.1.4.  Skolēnu izpēte    18
2.2.  Audzināšanas pasākumu scenārijs    20
2.2.1.  Scenārijs    20
2.2.2.  Režisora scenārijs    20
2.2.3.  Scenārija pašvērtējums    21
Extract

Pētamas klases pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums.

Rīgas 41. vidusskolas 8.a klasē ir 28 skolēni, 16 zēni un 12 meitenes. Pēc novērošanas varu spriest, kā klasē ir divi līderi, zēni Gints un Ralfs. Klasē ir grupējumi, kuri savā starpā kontaktējas biežāk, bet arī ar citiem kontakts ir labs, tāpēc var spriest, ka klase ir draudzīga.
Klasē ir arī izstumtais bērns Ivars, viņš pēc rakstura ir vientuļnieks un pats negrib kontaktēties ar pārējiem bērniem. Vēl ir viens puisis kurš neapmeklē skolu un pieskaitāms pie atstumtajiem skolēniem – Gundars. Viņam ir sociāla rakstura problēmas un uzskatu, ka viņam jāvēršas pie skolas psihologa vai sociālā pedagoga.
Bērni ļoti aktīvi piedalās skolas un ārpuskolas dzīve. Aktīvi piedalās skolas pasākumos un apmeklē arī ārpusmācības pulciņus – airēšana, akrobātika, dejošana, bokss un basketbols.
Visaktīvākais skolnieks ir Gints, viņš ir klases spilgtākais līderis un citu bērnu vidū viņam ir liela autoritāte.
Zēni ar meitenēm sazinās relatīvi mazs un veido atsevišķas grupas. To var izskaidrot ar viņu vecumu īpatnībām, zēni un meitenes kautrējas viens no otra un cenšas izrādīties.
Klase ir draudzīga un lielu nesaskaņu skolnieku vidū nav, bet ja gadās tad tās cenšas risināt kompromisa ceļa. Novērojot klasi stundās, ārpusstundām un apvaicājoties ar klases audzinātāju secinu, ka klases disciplīna un uzvedība ir laba.
Skolotāja mēģina ievest klasē tradīcijas, jo klases audzinatāis tā ir jauna klase. Šogad klase tika apvienota ar otro 7b. klasi, veidojot 8.a. Pirmā tradīcija bija ekskursija un tematiskais klases vakars, turpinājumā būs Ziemassvētku kopēja svinēšana un dāvanu dāvināšana tajā. Svētkos viņi visi kopīgi izpušķo klasi atbilstoši svētkiem. Vēl viena tradīcija ir liecību izsniegšana svētku noskaņojumā klases vakara ietvaros. Vēl viena tradīcija ir dzimšanas un vārda dienu apsveikumi jubilāram. Tas, kuram ir svētki cienā klasesbiedrus ar konfektēm.
Pēc veiktā novērojuma un veiktās aptaujas priekšlikumi par klases audzināšanas darba saturu un tā organizēšanu varētu būt saistīti ar to, lai veicinātu klases zēnu un meiteņu savstarpējo sadarbību un sapratni, kā arī palīdzet jauniem bērniem iejusties klasē. To varētu panākt ar kopēju pasākumu organizēšanu, aktīvu piedalīšanos tajos.
Lai īstenotu kvalitatīvu un efektīvu audzināšanas darbību klasē, klases audzinātājai būtu veicami šādi uzdevumi:
1.Izstrādāt un īstenot klases audzinātāja programmu saskaņa ar izglītības iestādes galvenajiem uzdevumiem un audzināšanas darbības plānu.
2.Iepazīstināt izglītojamos ar izglītības iestādes iekšējas kārtības noteikumiem, izstrādāt klases iekšējas kārtības noteikumus, veikt drošības instruktāžas un informēt par aktualitātēm skolas dzīvē.
3.Plānot un vadīt klases audzinātāja stundas, iepazīstinot ar izglītojamos ar viņu tiesībām un pienākumiem, izglītojot par uzvedības un saskarsmes kultūru, veselīga dzīvesveida pamatiem un atkarības profilaksi, darbību ekstremālās situācijās un satiksmes drošību.
4.Veikt izglītojamo izpēti, novērot un analizēt izglītojamo sekmes un disciplīnu, motivējot viņus apgūt zināšanas, izkopt iemaņas un prasmes un veidot attieksmes.
5.Sekmēt klases kolektīva veidošanos, kopīgi organizējot klases pasākumus un dalību skolas aktivitātēs.
6.Atbildēt par izglītojamo drošību klases organizētajos pasākumos.
7.Rosināt izglītojamos iesaistīties skolēnu pašpārvaldē un ārpusstundu darbā.
8.Ziņot par bērnu tiesību pārkāpumiem skolas administrācijai.
9.Pārzināt izglītojamo vispārējo veselības stāvokli.
10.Sadarboties ar skolēnu vecākiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register