Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:514582
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Lai izglītība būtu veicinoša un pozitīvi virzīta, bērniem ar mācīšanās traucējumiem būtu jāapgūst mācību viela pēc individuālā plāna. Plāns ir izglītojamā spējām pielāgota izglītības procesa organizēšana, kas balstīta, ievērojot viņa pieredzi, prasmes, izziņas procesu īpatnības un izglītības standartā un mācību priekšmetu programmās izvirzītos mērķus un uzdevumus. Tas izstrādājams skolotājam, kopā ar atblasta komandas speciālistiem. (Valsts izglītības satura centrs, 2015).

Secinājumi
1. Svarīgākais gan vecākiem, gan pedagogam ir atpazīt bērnus ar mācīšanās traucējumiem.
2. Sadarbībā vecāki un pedagogi pēc iespējas laicīgi pievērst uzmanību šādiem bērniem, darboties un palīdzēt emocionāli, negraujot pašvērtējumu un mudinot apgūt sociālās prasmes.
3. Skolotāja uzdevums, ņemt vērā šādus gadījumus klasē, veidot vidi piemērotu, bez uzmanību novērsošiem faktoriem.
4. Kā arī ļoti svarīgs pedagoga uzdevums ir kopā ar atbalsta komandu izstrādāt individuālo plānu pēc kura strādājot bērns apgūtu vajadzīgo mācību vielu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register