Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:522167
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Konsultēšanas darbs ar dažāda vecuma klientiem    3
1.1.  Piecu dažāda tipa klientu novērtēšana (vecums, dzimums, pieredze, sociālā grupa, motivēts, nemotivēts u.c.)    3
1.2.  Piecu klientu individuālās karjeras attīstīšanas programmas/ plāna izveide un izvērtējums (kopā ar klientu)    8
1.3.  Palīdzība pieciem klientiem uzrakstīt CV , motivācijas vēstuli, sludinājumu (pēc vajadzības)    10
  Divu darba interviju vadīšana    15
2.1.  Ar tikko mācību iestādi beigušu jaunieti 2.2. Ar cilvēku, kurš bieži maina darbu    22
3.  Konsultāciju saturs, norises apraksts, secinājumi un pašanalīze    23
3.1.  Grupu konsultācija    23
3.2.  Individuālā konsultācija    23
4.  Klientu situācijas analīze un izvērtējums: darba tirgū, karjeras konsultēšanas un izglītības jomā    26
  Prakses materiālu prezentācija    35
6.  Konstruktīvs pašvērtējums    37
  Prakses konsultanta raksturojums    39
  Prakses dienasgrāmata    40
Extract

Sakumā pastāstīšu kā personīgi sāku darbību ar klientu, un kam lieku vairāk akcenta.
Izmantoju 5 karjeras konsultēšanas posmus, par svarīgāko konsultēšanā uzskatot klienta neatkarības un atbildīguma izaugsmi konsultēšanas procesa laikā, apgalvojot, ka konsultanta uzdevums ir nevis „daudz izdarīt klienta labā, bet palīdzēt klientam daudz izdarīt savā labā. Konsultēšanas procesā konsultants palīdz klientam izprast sevi (1.posmā) un vidi (2.posmā), pieņemt lēmumus (3.posmā) un tos īstenot (4.posmā), kā arī pilnveidoties, pielāgoties un paaugstināt savu statusu, līmeni (5.posms). [F. Pārsona karjeras konsultēšanas modelis: (Salomone, P. (1996). Career counseling and job placement: Theory and practice. In E. M. Szymanski & R. M. Parker (Eds.), Work and disability: Issues and strategies in career development and job placement. Austin (365 – 420)]
Nākamais akcens, ko jau biju zinājis, katram cilvēkam individuāla pieeja, bet tomēr visam kaut kas kopīgs ir. Kā, piemēram, sagatavošanās darbam pašam konsultantam, respektīvi, pie mums ir pieejami dažādi kursi, ko varam piedāvāt- psihologa palīdzība, jurista, sociālais  darbinieks maksātnespējas konsultants. Konkurētspējas pasākumi : lekcijas, semināri konsultācija- kas iepriekš tiek sagatavots, balstoties uz grupas interesēm. Ir programma jauniešiem- praktiskā apmācībā pie darba devēja. Atbalsts komercdarbības uzsākšanai, darba praktizēšana pašvaldībās ar 100 ls stipendiju.  Izejot no piedāvāta klāsta katram klientam var kaut ko piedāvāt, ja viņam mūsu pakalpojumi nav nepieciešami tad pa soļiem izstrādājam ko tad viņš varētu pats darīt, un, lūk, tad sākas radošā pieeja, jo to mēs iepriekš paredzēt nevaram.
 Tātad pirmais klients bija Sanita. Sanitai mēs varējām piedāvāt friziera kursus, kuri ir bez maksas, maksā stipendiju 70 Ls mēnesī, taču mācību materiāli ir jāiegādājas pašiem, t.i., šķēres , ķemme un citi nepieciešamie priekšmeti, kas šai profesijai ir nepieciešams, jo diemžēl to neviena skola nenodrošina. Mēs viņai, Sanitai paskaidrojām to, ja gadījumā viņa vēlēsies turpmāk pati strādāt šai jomā, tad šie aprīkojumi viņai būs nepieciešami jebkurā gadījumā, tā kā ar to šādos kursos ir jārēķinās.  Kā arī sadarbojoties ar Liepājas NVA mēs varam piedāvāt apgūt angļu valodu kursus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register