Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:528858
 
Evaluation:
Published: 09.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Latviešu valodas stundas konspekts 1.klasei, 05.11.2008.    3
  Latviešu valodas stundas pašanalīze    5
  Latviešu valodas stundas konspekts 2.klasei, 05.11.2008.    6
  Latviešu valodas stundas pašanalīze    8
  Vizuālās mākslas stundas konspekts 1.klasei, 06.11.2008.    9
  Vizuālās mākslas stundas pašanalīze    11
  Vizuālās mākslas stundas konspekts 1klasei, 06.11.2008.    12
  Vizuālās maākslas stundas pašanalīze    14
  Matemātikas stundas konspekts 2.klasei, 07.11.2008.    15
  Matemātikas stundas pašanalīze    18
  Skolotāja vērtējums    19
  Matemātikas stundas konspekts 1.klasei, 10.11.2008.    19
  Matemātikas stundas pašanalīze    21
  Latviešu valodas stundas konspekts 2.klasei, 11.11.2008.    22
  Latviešu valodas stundas pašanalīze    24
  Skolotāja vērtējums    25
  Dabas zinību stundas konspekts 2.klasei, 11.11.2008.    25
  Dabas zinību stundas pašanalīze    26
  Latviešu valodas stundas konspekts 1.klasei, 12.11.2008.    27
  Latviešu valodas stundas pašanalīze    29
  Skolotāja vērtējums    30
  Vizuālās mākslas stundas konspekts 2.klasei, 12.11.2008.    30
  Vizuālās mākslas stundas pašanalīze    31
  Skolotāja vērtējums    32
  Audzinātāja stundas konspekts 1.klasei, 12.11.2008.    32
  Audzinātāja stundas pašanalīze    34
  Vizuālās mākslas stundas konspekts 2.klasei, 13.11.2008.    35
  Vizuālās mākslas stundas pašanalīze    36
  Skolotāja vērtējums    37
  Matemātikas stundas konspekts 1.klasei, 14.11.2008.    37
  Matemātikas stundas pašanalīze    40
  Skolotāja vērtējums    41
  Sociālo zinību stundas, audzināšanas pasākuma konspekts 1.klasei, 14.11.2008.    41
  Sociālo zinību stundas, audzināšanas pasākuma pašanalīze    43
  Skolotāja vērtējums    44
  Dabas zinību stundas konspekts 2.klasei, 19.11.2008.    44
  Dabas zinību stundas pašanalīze    47
  Skolotāja vērtējums    48
  Dabas zinību stundas konspekts 2.klasei, 19.11.2008.    48
  Dabas zinību stundas pašanalīze    50
  Skolotāja vērtējums    51
  Sociālo zinību stundas konspekts 2.klasei, 24.11.2008.    51
  Sociālo zinību stundas pašanalīze    53
  Rokdarbu stundas konspekts 2.klasei, 26.11.2008.    54
  Rokdarbu stundas pašanalīze    56
  Sociālo zinību stundas konspekts 2.klasei, 01.12.2008.    57
  Sociālo zinību stundas pašanalīze    60
  Skolotāja vērtējums    61
  Matemātikas stundas konspekts 2.klasei, 01.12.2008.    61
  Matemātikas stundas pašanalīze    63
  Skolotāja vērtējums    64
  Rokdarbu stundas konspekts 1.klasei, 03.12.2008.    64
  Rokdarbu stundas pašanalīze    66
  Skolotāja vērtējums    67
  Rokdarbu stundas konspekts 1.klasei, 03.12.2008.    67
  Rokdarbu stundas pašanalīze    69
  Skolotāja vērtējums    70
  Pielikumi    70
Extract

Datums: 05. 11. 2008.
Klase: 1.
Stunda: Latviešu valoda
Temats: Burts „c, č”
Stundas mērķis: Iepazīstināt skolēnus ar burtu „C, Č, c, č”.
Mācību saturs: Valodas skaņas, burti, burtu saistīšana rakstos.
Izmantotie materiāli: Darba burtnīca „Mazā Zīle ” 2. daļa 1. klasei, burtu klucīši.
Stundas uzdevumi:
1. Turpināt attīstīt prasmi, rakstot pareizi saistīt burtus.
2. Turpināt attīstīt prasmi rakstīt diktētus vārdus un teikumu pēc diktāta.
3. Radīt iespēju attīstīt prasmi veidot loģiskus teikumus no dotajiem
vārdiem.
4. Iepazīstināt skolēnus ar burtiem „C, Č, c, č”.
5. Pilnveidot prasmi darboties pāros.
6. Pilnveidot prasmi izteikt savas domas, viedokli.
Stundas gaita:
S: - Šodien stundu sāksim ar diktātu. Atveriet burtnīcas, uzmanīgi klausieties un rakstiet vārdus, ko es diktēšu: „Diena, māja, pele, ozols, soma.”
B: Klausās un raksta diktētos vārdus.
S: Vēlreiz nolasa diktātu.
>>> Kopīgi tiek pārrunāti teikuma rakstīšanas noteikumi – lielais sākuma burts un pieturzīme teikuma beigās.
S: Turpina diktēt: „Zane lasa pasaku.”
>>> Burtnīcas tiek padotas uz priekšu skolotājai.
S: - Aicina atvērt DB 26. lpp. un vienam skolēnam nolasīt 1.uzdevuma noteikumus.
B: Jāsavieno vārdi tā, lai veidotos sakarīgs teikums.
S: Aicina skolēnus pa vienam nolasīt izveidotos teikumus.
B: Lasa skaļi izveidotos teikumus.
S: Aicina kādu no skolēniem nolasīt 2. uzdevuma noteikumus.
B: Ar dažādu krāsu zīmuļiem aizkrāso vārdus, lai veidotos spēļu nosaukumi.
S: - Atrastos spēļu nosaukumus, pēc katra skolēna izvēles - rakstītiem vai drukātiem burtiem, ierakstīt burtnīcā.
B: Raksta.
S: - Ar parasto zīmuli aizpildiet līnijas ar burtiem „ C, Č, c, č”. Tie skolēni, kas pabeiguši rakstīt, pieceļas kājās.
Dinamiskā pauze: Spēle „Diena un nakts” – pie vārda „diena” skolēni kustās pa visu klasi, bet pie vārda „nakts” – sastingst ieņemtajā pozā.
S: Aicina ieņemt savas vietas solos un turpināt aizpildīt dotās līnijas ar burtiem „c ,č” un vārdiem, kas sākas ar šo burtu.
B: Raksta darba burtnīcā.
S: - Kas pabeidzis darbu, pa pāriem paņem burtu klucīšus un mēģina salikt pēc iespējas vairāk vārdus ar burtu „c, č”.
B: Pa pāriem raksta un darbojas ar burtu klucīšiem.
S: Apstaigā katru skolēnu un vēro viņa darbību.
>>> Stundas noslēgumā tiek izdalītas burtnīcas, kurās būs jāpilda mājas darbs – rakstīt burtus „c, č” un vārdus „cip, čības”.
Skolotāja pateicas skolēniem par darbu un noskaidro, kas skolēniem stundā likās visgrūtākais uzdevums un kas padevās viegli.
B: Izsaka savu viedokli un domas par stundā paveikto.

Latviešu valodas stundas pašanalīze
Stundas tematu izvēlējos konsultējoties ar klases audzinātāju, lai mācību saturs tiktu apgūts pēc plānojuma.
Stundu sāku ar vārdu un teikuma diktātu, lai konstatētu skolēnu prasmi rakstot pareizi savienot burtus un saklausīt teikuma veidu, lietot pareizās pieturzīmes un lielo sākuma burtu.
Individuālo mācību organizācijas formu izmantoju, lai:
*) veicinātu skolēnos prasmi veidot sakarīgus teikumus no dotajiem vārdiem, kā arī domāšanas spēju attīstību,
*) veidotu skolēnu prasmi saskatīt un izdalīt atsevišķus vārdus burtu virknē,
*) veidotu prasmi rakstīt jaunu burtu - „c, č”, to pārvelkot un pēc tam rakstot to pa līnijām,
*) sekmētu skolēnu patstāvīgu darbību, strādājot DB,
Frontālo mācību organizācijas formu izmantoju, lai:
*) ar uzskatāmi verbālās metodes palīdzību iepazīstinātu ar burtu „c, č”, tā rakstību,
*) stundas noslēgumā noskaidrotu uzdevumus, kas sagādājuši skolēniem kādas grūtības,
*) radītu skolēniem iespēju izteikt savu viedokli un sajūtas par stundas gaitu.
Skolēnu sadarbības prasmju sekmēšanā un pozitīvas saskarsmes veidošanā, izmantoju pāru darbu, radot iespēju ar rotaļu metodi skolēniem likt no burtu klucīšiem vārdus, kas sākas vai ietver burtus „c, č”.
Skolēniem patiešām izdevās sadarboties. Tas bija vērojams viņu pozitīvā attieksmē vienam pret otru.
Lai stundu padarītu dinamiskāku, atslodzes brīdim izmantoju spēli ar sporta elementiem „Diena un nakts”, kas skolēnos raisīja pozitīvas emocijas un deva iedvesmu turpināt aktīvi piedalīties mācību procesā.
Izvērtējot stundas gaitu, domāju, ka izvirzītie uzdevumi tika veikti un mērķis sasniegts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1124183
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register