Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:534154
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Garīgās attīstības traucējumi    4
  Pirmsskolas vecuma bērni ar garīgās attīstības traucējumiem    6
  Palīdzības iespējas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    8
  Kā es palīdzu bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    10
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
  Pielikums    14
Extract

Secinājumi
Nav būtiski kādas specialitātes pedagogi mēs esam, bet mēs varam palīdzēt bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Zinot normāla bērna attīstību un apmācību, iegūstot zināšanas par garīgi atpalikušajiem bērniem, pieliekot sirdi un mīlestību mēs atradīsim pareizākos ceļus, lai bērnam piekļūtu un ar viņu veidotu saziņu. Ikviena pozitīva saskarsme, ikviens pozitīvs skats, vārds vai žests, manā izpratnē, jau palīdz šiem bērniem, tāpēc iespēja, ka mūsu darbošanās būtu neefektīva nav iespējama. Protams, lai tā būtu rezultatīva un strauja, bērnam ir vajadzīgi attiecīgi vingrinājumi, attiecīgas pieejas un metodes. Šo darbu veicot es ieguvu padomus, ko, protams, turpmāk izmantošu saskarē ar garīgi atpalikušajiem bērniem, lai vēl vairāk viņiem palīdzētu pilnveidoties, kā arī ieguvu idejas jaunām rotaļām (skatīt pielikumu).
Ir daudz lietas, kas ikdienā cilvēku spēj iepriecināt, tikai tās ir jāpamana. Citas ir lielākas, citas mazākas, bet tās visas mūs garīgi, fiziski, metāli un emocionāli bagātina. Darbā ar bērniem, neapšaubāmi, prieku sagādā bērnu smaids, viņu spējas pašiem atcerēties, izdarīt prasīto, viņu iniciatīva, bet vēl vairāk vārdi: „Skolotāj, es mīlu tevi!” (Luīze, 3 gadi) Pavisam citu emociju un saviļņojuma pakāpi var gūt redzot, ka bērns ar garīgās attīstības traucējumiem virzās pa attīstības kāpnēm, kas ietver manus nopelnus. Esmu patiešām saviļņota un pateicīga, ka man ir dota šāda iespēja, lai arī sākumā no tās ļoti baidījos, tagad es gaidu katru nodarbību ar nepacietību, jo vēlos redzēt jaunus pārsteigumus, kā arī jaunas mācības man pašai.


Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register