Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540630
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Teorētiskā daļa    4
4.1.  Terminu skaidrojums    4
4.2.  Vērtēšanas pamatprincipi    6
4.3.  Vērtēšanas veidi    7
  Praktiskā daļa    7
7.  Aptaujas rezultāti    8
7.1.  Skolotāju rezultāti    8
7.2.  Skolēnu rezultāti    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
  Anotācija    17
  Аннотация    18
  Pielikums nr    19
Extract

Mana darba nosaukums ir „Mācību procesa vērtēšana Salaspils 1. vidusskolā.” Pats es šo tēmu neizdomāju, man to ieteica skolotāja, bet mani tā pilnībā apmierina, jo tā nav grūta un visa man vajadzīgā informācija atrodas skolā.
Mainoties mācību saturam (tam, ko māca), ir mainījusies arī skolotāja loma (kā māca) un skolēna loma (kā mācās). Līdz ar to mainījies ar vērtēšanas process skolā. Tas kļuvis daudzpusīgāks, mērķtiecīgāks un skolēnam draudzīgāks. Agrāk skolotājs lielākoties bija zināšanu avots un skolēna atbildi vērtēja pēc principa – cik no tā, ko es tev mācīju, tu esi iemācījies; šobrīd skolotājs skolēnam māca mācīties, attīsta prasmes atbilstoši katra mācību priekšmeta saturam. Skolēns uzņemas līdzdalību un kļūst par skolotāja partneri mācību procesā.
Rakstot šo ZPD, es vēlos noskaidrot, kādi ir galvenie plusi un mīnusi mācību procesa vērtēšanā. Mans darbs varētu palīdzēt labot sīkas kļūdas, kas traucē mācību procesa vērtēšanā. Laikam ejot un varai mainoties, tiek pieņemti jauni un jauni likumi, kas ir attiecināmi uz izglītību un, kas ne vienmēr ir izdevīgi skolotājiem un sekmē viņu darbu. Tie arī daudzreiz apgrūtina skolēnu pienākumus. Pētījums par manis izvēlēto tematu ir pirmais skolas vēsturē un tas sniegs priekšstatu par galvenajām iezīmēm mācību procesa vērtēšanā.
Apkopojošā vērtēšana - vērtēšana nobeiguma pārbaudē, kuras mērķis ir noskaidrot skolēna zināšanu un prasmju kvantitāti un kvalitāti.
Aprakstošs vērtējums – īss rakstisks vai mutisks skolēna mācību darbības raksturojums.
Ārējā vērtēšana – vērtēšana, ko veic skolas administrācija, skolotāju metodiskā apvienība, valsts un pašvaldību izglītības institūcijas.
Bezatzīmju vērtēšanas sistēma – metodoloģiska pieeja, kurā skolēna zināšanu, prasmju un attieksmju vērtēšanas rezultāts (vērtējums) ir rakstisks vai mutisks raksturojums.
10 ballu vērtēšanas skala – modelis skolēna iegūto zināšanu, prasmju un attieksmju kvantitatīvai novērtēšanai, izmantojot 10 dažādas skaitliskās vērtības.
Diagnosticējošā vērtēšana – vērtēšana, kuras mērķis ir noteikt skolēna vai skolēnu grupas mācīšanās vajadzības mācību sasniegumu uzlabošanai.
Iekšējā vērtēšana – vērtēšana, ko veic konkrētā mācību priekšmeta skolotājs klasē vai skolēnu grupā, kuru viņš māca.
Ieskaitīts/neieskaitīts – modelis skolēna iegūto zināšanu un pamat prasmju kvantitatīvai novērtēšanai, izmantojot divus dažādus vērtējumus.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1138697
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register