Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mācīšanās stilu daudzveidība mācību procesā

     

    Essays7 Pedagogy

6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548937
 
Evaluation:
Published: 19.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Extract

Cilvēks sāk mācīties jau no pirmajiem dzīves gadiem, skatoties un patstāvīgi mācoties, kā vecāki dara dažādas lietas, pilda darbības. Ar patstāvīgu mācīšanos vien nepietiek, lai pagūtu visas dzīvei nepieciešamās zināšanas, tādēļ cilvēks iet skolā, kur arī notiek visaktīvākais mācīšanās process. Indivīds tur iemācas visprimitīvākās lietas, piemēram, pareizi rakstīt, rēķināt, lasīt. Bet, lai varētu vieglāk apgūt un uztvert to, ko māca, ir jāizvēlas sev pareizākais mācīšanās stils. Lai izvēlētos pareizāko stilu, palīdz gan skolotājs, gan cilvēks pats var atrast dažādākos materiālus, lai uzzinātu sev vispiemērotāko veidu.
Esejas mērķis ir uzzināt:
1.kas ir mācīšanās?
2.kas ir mācīšanās stils?
3.apskatīt dažus mācīšanās stilus, kurus ir izvirzījos kāds pasaulē pazīstama zinātnieks;
4.vai ir iespējams apgūt zināšanas ne tikai patstāvīgi, bet arī grupā?
Lai varētu rast atbildi uz pirmo izvirzīto mērķi, esejā tiek definēts šis process. Tiek arī aprakstīts kā notiek process un kādā vecuma posmā cilvēks jau var sākt uzkrāt zināšanas un kad mācīšanās vairs nav tik efektīva.
Pēc tam esejā tiks definēts un paskaidrots vārdu savienojums „mācīšanās stils”, kur arī tiks izvirzīti četri mācīšanās stila veidi, kurus ir izvirzījis zinātnieks D.A. Kolbs, un vēl viens mācīšanās stila veids, kurš ir viens no grupu stila paveidiem.
Kad ir apskatīts un nedaudz iztirzāts mācīšanās process un mācīšanās stili, esejā tiks vairāk pievērsta uzmanība tieši mācīšanās stilu veidiem, kurus izvirzījis Kolbs un vienam grupas stilam.
Mācīšanās. Mācīšanas un mācīšanās pieejas ietver sevī īpašas tehnikas, kuras pasniedzējs / vadītājs lietos konkrētas nodarbības, kursu, aktivitātes u.c. laikā. Neatkarīgi no tā, kura mācīšanās metode tiek pielietota, ir jāatceras, ka, nepietiek tikai ar informācijas sniegšanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1141788
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register