Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:573216
 
Evaluation:
Published: 09.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Kustību atmiņas uzlabošana pusaudžiem deju nodarbībās    7
1.1.  Atmiņas jēdziena raksturojums    7
1.2.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    13
1.3.  Kustību atmiņas uzlabošanas faktori pusaudžiem deju nodarbībās    17
2.  Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanas izpēte deju nodarbībās    25
2.1.  Pētījuma organizācija un metodes    25
2.2.  Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanas iespēju rezultātu analīze    30
  Secinājumi    49
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    51
  Pielikumi    53
Extract

Secinājumi
Pētot pusaudžu atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās tiek secināts:
1. Atmiņa ir ļoti nozīmīga izziņas procesa sastāvdaļa, kas indivīdam nodrošina informācijas un pieredzes iegaumēšanu, saglabāšanu, atpazīšanu, reproducēšanu, atcerēšanos un aizmiršanu, saistot pagātni, tagadni un nākotni.
2. Atmiņa tiek iedalīta pēc psihisko procesu struktūras, darbības mērķa, iegaumēšanas un saglabāšanas ilguma un pēc psihiskās aktivitātes rakstura darbībā.
3. Pusaudžu vecumposmam raksturīga ir intensīva somatiskā attīstība, Es identitātes atrašana vai tās meklēšana, vēlēšanās būt patstāvīgam un neatkarīgam, vajadzība pēc vienaudžu draudzības, attālināšanās no ģimenes, emocionalitāte, satraukums par savu izskatu un trūkumiem, pašapliecināšanās meklējumi, viņi mācās darot, patīk būt iesaistītiem lēmumu pieņemšanā. u.c.
4. Veidojot jēgpilnas un saistošas treniņstundas, pedagogam svarīgi ir izprast pusaudžu sociālo, emocionālo un kognitīvo attīstību.
5. Lai panāktu pēc iespējas lielāku efektu kustību atmiņas uzlabošanā, mācot pusaudžus, deju nodarbībās ir jāizmanto tādi vingrinājumi, kur tiktu izmantota dažādu maņu uztvere.
6. Tiek izsecināts, ka pusaudžu kustību atmiņa veidojas no redzes, taustes un dzirdes atmiņas atsevišķi, gan kombinējoties kopā.
7. Kustību atmiņas uzlabošanai deju nodarbībās ir svarīga taustes, dzirdes un redzes atmiņas uzlabošanas gan atsevišķi, gan kopumā.
8. Var konstatēt, ka pētījuma mērķis - pētīt pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās – ir īstenots.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1364649
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register