Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:577529
 
Evaluation:
Published: 28.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Izglītības iestādes koncepcija un īstenotā izglītības programma    4
  Mācību un audzināšanas darbības vienotība izglītības iestādē    7
  Skolas vadības struktūras modelis    9
  Atbalsta sistēmas plānošana un īstenošana izglītības iestādē    10
  Iglītības iestādes sadarbība ar vecākiem    12
  Skolēnu izpētes sistēma izglītības iestādē    13
  Klases audzinātāja darbības plānošana un īstenošanas izvērtēšana izglītības iestādē    16
  Klases audzinātāja sadarbība ar skolēnu vecākiem    18
  Miniprojekts: Audzināšanas darbības attīstība izglītības iestādē    19
  Nobeigums    21
Extract

Pedagoģisko praksi audzināšanas teorijā un metodikā nolēmu veikt 45. vidusskolā. Ljoti jauka maza skola starp Centru, Juglu un Teiku. Ļoti atsaucīgi skolotāji, direktora vietnieki un sociālais pedagogs. Par prakses laiku, apstākļu spiests, biju izvēlējies pēdējo mācību nedēļu, kad skolotājiem darbs ir vissaspringtākais, jāizliek pēdējās atzīmes, jāizlabo pēdējie darbi un vēl simts un viens pienākums. Toties redzēju kā šī pēdējā nedēļa izskatās no skolotāju redzespunkta un guvu daudz jaunu atziņu.

Skolas darbības proritārie uzdevumi:
1)Veidot skolēnu kā pesonību ar pilsoniskuma apziņu, turpināt veicināt dzimtenes, pilsētas, skolas patriotisma jūtu attīstību.
2)Veidot skolēnu un skolotāju savstarpējo humanitātes un demokrātiskuma principu.
3)Aktivizēt Skolas domes darbību, vairāk piesaistot skolas sadzīves uzlabošanai.
4)Pilnveidot sadarbību ar vecākiem, ievērojot saikni skola – skolotājs – vecāki – skolēni.
5)Veidot skolēnu izpratni par sakārtotas vides nepieciešamību, sekmēt aktīvu darbību tās sakārtošanā.
6)Informēt skolēnus par dažādām profesijas apguves iespējām.

Šķēršļi izglītības programmas realizēšanā
Skolai trūkst finansējuma, lai realizētu visas idejas. Skolēnu vecākiem jātērē milzīgas naudas summas grāmatu iegādei – te būs pie vainas grāmatu trūkums bibliotēkā un skolotāju sadarbības trūkums. Dažreiz trūks skolotāju. Piemēram, tikko veselu mēnesi nenotika fizikas stundas, jo skola nespēja atrast atbilstošu speciālistu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1163032
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register