Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:585842
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Saskarsmes raksturojums dažādu autoru teorijās    5
1.1.  Saskarsmes vispārējs raksturojums    5
1.2.  Saskarsmes veidi un funkcijas    6
1.3.  3-4 gadīgu bērnu attīstības raksturojums    8
2.  Rotaļas raksturojums dažādu autoru teorijās    11
2.1.  Rotaļas būtība bērna attīstībā    11
2.2.  Rotaļu veidu raksturojums    12
2.3.  Rotaļa – saskarsmes prasmju sekmētāja    14
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    18
Extract

Secinājumi
Rotaļa kopš seniem laikiem pavada bērnus cauri bērnībai. Tā mācījusi par vērtībām, attieksmi, darbu, attiecībām, kultūru, dabu un dzīvi kopumā. Rotaļa pati par sevi nemainās, bet mainās tās saturs, jo dažādos laikmetos ir savas kultūras vērtības, savi ideāli, kurus veido cilvēki, sociālā vide apkārt. Ikdienā rotaļājoties bērni izzina sevi un pasauli.
Rotaļa pilnveido bērna sajūtas, uztveri, atmiņu, domāšanu, attīsta fantāziju, valodu, organizē un disciplinē bērnu, audzina jūtas un morāli, bērns apgūst zināšanas, ko vēlāk izmanto praksē.
Bērnam ir vajadzība pēc cilvēciskiem sakariem, pieķeršanās, simpātijām, pašapliecināšanās, pēc informācijas un vērtību orientāciju sistēmas.
Ne visi 3 – 4 gadīgi bērni spēj pareizi pielietot verbālo, neverbālo saskarsmi, attiecības ģimenē bieži parādās bērnu rotaļās, bērni tās parāda ar atdarināšanu, manipulācijās ar priekšmetiem.
Lai izvēlētos atbilstošas rotaļas, kas sekmē saskarsmes prasmes, pedagogam vēlams pārzināt bērna attīstības likumsakarības, veikt vērojumus, lai uzzinātu kādā rotaļu attīstības posmā ir konkrētie bērni, kādas ir viņu vēlmes un vajadzības. Nepieciešamības gadījumā virzīt rotaļu darbību, lai veidotos pozitīvas saskarsmes iespējas.
D. Dzintere uzsver, ka bērns ģimenē un apkārtējā vidē apgūst saskarsmes iemaņas, ar rotaļu palīdzību iespējams attīstīt un veidot labvēlīgas saskarsmes prasmes, kuras iespējams izmantot visa cilvēka mūža garumā.
Darba izvēlēta tēma “3 – 4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās” ir ļoti visaptveroša, bet noderīga un interesanta.
Literatūras ir ļoti daudz, lai izvēlēto tēmu izzinātu un salīdzinātu psihologu un pedagogu viedokļus.
Pētījuma mērķis ir izzināts un uzdevumi realizēti.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1347403
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register