Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:589189
 
Evaluation:
Published: 20.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Secinājumi
Mācību principi ir nozīmīga mācību procesa sastāvdaļa, jo tie palīdz apzināties galvenās vadlīnijas, kurām sekot, lai pedagoģiskā darbība būtu kvalitatīva un rezultatīva. Tie ir savstarpēji saistīti, un, neievērojot kādu no tiem, tiek traucēts pilnvērtīga zināšanu apguve.
Viens no svarīgākajiem nosacījumiem skolēnu mācīšanās veiksmīgai norisei, ir veidot skolēna mācību motivāciju, radot izpratni par mācībām kā personīgi nozīmīgu darbību. Tā kā mūsdienu zinātnes un prakses nemitīgā attīstība pieprasa no cilvēka izglītošanos mūža garumā, liela nozīme ir pozitīvas attieksmes veidošanai pret mācībām jau agrīnajos skolas gados (tieši attieksmes saturs nosaka skolēnu darbības virzienus un rezultātus).
Skolēnu motivācija lielā mērā atkarīga no skolotāja prasmes motivēt viņus uz mācīšanos. Skolotājs, izvēloties mācību saturu, materiālos resursus, mācību metodes, var panākt skolēnos interesi par mācībām (mācību process nevar noritēt veiksmīgi, ja skolēnam trūkst intereses).
Skolotājam jācenšas pamanīt uz ko katrs bērns ir spējīgs, kas viņu interesē un jācenšas vadīt viņu šajā virzienā, nodrošinot vajadzīgos apstākļus. Piemēram, iesakot kādu pulciņu, kur darboties, grāmatu, ko izlasīt, vai vienkārši – parunājoties ar audzēkni par kādu viņu interesējošu tēmu. Liela nozīme ir skolotāja personībai – tikai tāds skolotājs, kurš pats ir personība, spēs arī savos audzēkņos saskatīt personības. Skolotāja profesijas izvēlei jābūt pamatotai ar mīlestību pret savu mācību priekšmetu un skolēniem – tikai tāds skolotājs būs autoritāte saviem audzēkņiem un spēs veiksmīgi realizēt mācību procesā principus, kas vērsti uz mērķi – izaudzināt patstāvīgu un brīvu humānu personību, kas attīstās darbībā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register