Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:594981
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pašapziņa pedagogu un psihologu atziņās    5
1.1.  Pašapziņas būtība    5
1.2.  Bērna pašapziņas attīstība    8
1.3.  Bērna pašapziņas veicināšanas paņēmieni un ieteicamās metodes    19
2.  Bērna pašapziņas attīstības veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā    23
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    23
2.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    24
2.3.  Pētījuma norises apraksts un analīze    29
2.4.  Bērna grupas raksturojums pētījuma beigās    32
  Secinājumi    36
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
Extract

Secinājumi
1. Cilvēks sevi un sabiedrību vērtē, vadoties no sabiedrības viedokļa par sevi, un cilvēka pašapziņa var veidoties tikai atrodoties sabiedrībā, mijiedarbībā ar citiem.
2. Pašapziņa nosaka cilvēka pašvērtējuma un pašcieņas līmeni, kā arī sniedz cilvēkam ne tikai iespējas veiksmīgāk izprast savu iekšējo pasauli, bet arī izprast savstarpējās attiecības ģimenē un sabiedrībā.
3. Bērna pašapziņas attīstībai galvenā loma ir viņa ģimenei, kurā bērnam ir svarīgi justies mīlētam, taču būtiska ir pieaugušā klātbūtne visā bērna pašapziņas attīstības gaitā, lai bērns spētu justies par sevi drošs, un pieaugušajam ir jāatceras, ka viņš bērnam ir kā piemērs, pēc kura vadīties, kā arī pieaugušais nedrīkst bērnam redzot, labot viņa darīto.
4. Pieaugušā līdzdarbošanās veicina bērna uzticēšanos, sniedz drošības sajūtu un iespēju brīvi izteikties, un šajā līdzdarbošanās procesā, pieaugušajam ir jābūt pacietīgam un iecietīgam pret bērnu, jo bērna vēlmi izzināt nedrīkst apslāpēt vai bremzēt un ir jāsniedz bērnam iespēja aktīvi darboties, jo bērns mācās darot.
5. Bērns ir iepriekš jāsagatavo izglītības iestādes apmeklējumam, jo tā ir jauna vide, kurā viņam nepieciešams adaptēties un lai bērna adaptēšanās un uzturēšanās izglītības iestādē norisinātos veiksmīgi, ir jārada pozitīvs iespaids par to.
6. Rotaļa un rotaļāšanās ieņem svarīgu lomu bērna pašapziņas attīstībā, jo tajā izpaužas bērna sajūtas, brīva nepiespiesta aktivitāte un emocijas.
7. Robežu un noteikumu noteikšana, ļauj bērnam apzināties viņa rīcību un tās sekas.
8. Rotaļas un pedagoga līdzdarbošanās veicina bērna pozitīvu pašapziņas līmeņa attīstību, nodibinot veiksmīgu savstarpējo sadarbību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1371703
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register