Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:599692
 
Evaluation:
Published: 12.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Prasme klausīties    3
2.1  Sliktas klausīšanās iemesli    4
3.  Nerefleksīvā klausīšanās    7
4.  Refleksīvā klausīšanās    8
4.1  Aktīvās klausīšanās paņēmieni    9
5.  Kā apgūt prasmi klausīties    10
6.  Kopsavilkums    12
7.  Nobeigums    13
8.  Literatūras saraksts    14
Extract

Skolotājs ir tā dzīvā saikne starp paaudzēm, kas nodrošina bērniem un jauniešiem uz nākotni vērstu, progresīvu ideju apguvi. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai veidotos laba skolēnu un skolotāju savstarpējā saskarsme. Efektīvas saskarsmes pamatu veido spēja un prasme pieņemt bērnu tādu, kāds viņš ir. Tas nozīmē – izrādīt simpātijas un draudzīgu attieksmi pret ikvienu, kā arī sniegt viņam atbalstu grūtā brīdī. Sniedzot atbalstu, pedagogs pieņem skolēnu pilnībā, nevis tikai daļēji neatkarīgi no viņa kļūdām vai sasniegumiem, neatkarīgi no tā, vai viņš ir skaists vai neglīts, skumīgs vai priecīgs [1.,43].
Viena no svarīgākajām skolotāja un skolēna savstarpējā dialoga sastāvdaļām ir spēja patiešām aktīvi ar koncentrēšanos kādu uzklausīt. Šī tēma man šķita aktuāla tādēļ, ka, dzīvojot tik straujā un mainīgā laikā, kāds ir šobrīd, maz ir cilvēku, kas apstājas un uzklausa otru, cenšas iedziļināties viņa problēmās un mēģina palīdzēt. Realitāte rāda, ka vairums komunikācijas procesa barjeru rodas tāpēc, ka pārsvarā cilvēki tikai dzird, nevis aktīvi klausās.
Mana kursa darba mērķis ir noskaidrot, cik svarīga ir prasme klausīties skolotāju un skolēnu komunikācijas procesā.
Kursa darba uzdevums ir analizēt dažādu autoru viedokļus par klausīšanās prasmi, tās iedalījumu un nozīmi pedagoģiskajā procesā
Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, no kurām otrajai un ceturtajai ir atsevišķas apakšnodaļas, kopsavilkuma, nobeiguma un izmantotās literatūras saraksta.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1166592
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register