Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:603256
 
Evaluation:
Published: 16.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.  SĀKUMSKOLAS VECUMA BĒRNU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    7
2.  ROTAĻU PEDAGOĢISKĀ VĒRTĪBA    12
2.1.  ROTAĻU VEIDI    17
2.2.  ROTAĻU IZMANTOŠANAS NOTEIKUMI    25
2.3.  ROTAĻA KĀ AUDZINĀŠANAS METODE    27
3.  ROTAĻU ORAGNIZĒŠANA    30
  PRAKTISKĀ DAĻA    36
4.  PIEREDZE. AUDZINĀŠANAS MĒRĶU ĪSTENOŠANA    36
  SECINĀJUMI    44
  IZMANTOTO AVOTU SARKASTS    45
  TERMINI UN TO SKAIDROJUMS    46
  PIELIKUMI    48
Extract

SECINĀJUMI
1. Autors uzsver, ka bērniem ir nepieciešams laiks, kurā smadzenēm apstrādāt iegūto informāciju. Tas varētu būt laiks, kas atvēlēts rotaļām, spēlēm, sapņiem un fantāzijām. Autors iesaka izmantot lietas, kas ir ciešā saiknē ar bērnu ikdienas dzīvi, no viņu lietu vides un ir viņam saistošas.
2. Atdarinot bērns gūst priekšstatu par sevi un citiem, vispirms viņš atdarina pats sevi, savas kustības, savas radītās skaņas, bet vēlāk sāk atdarināt arī ap sevi esošos cilvēkus, to kustības, žestus un mīmiku.
3. Viss, ko bērns redz, dzird un sajūt, atstāj uz viņu iespaidu. Jo bagātāka vide, jo sekmīgāk norisinās arī bērna jūtu dzīves veidošanās procesi, bagātinās bērna jūtu pasaule.
4. Pedagoģiskajā mācību procesā saskatu daudz un dažādas nepilnvērtības, kuras ir iespējams mainīt un pilnveidot, lai skolēni attīstītos un justu, ka skolotāji viņus atzīst un, ka nav tik būtiska viņu sekmju kvalitāte, bet gan vēlme iesaistīties, iemācīties un komunicēt.
5. Diagnostisko rotaļu laikā gan zēniem, gan meitenēm vienādā mērā varēja novērot droša patvēruma meklēšanu, dzīves aizrautību un dedzību, pašpārliecinātību un cenšanos pēc pārākuma un parastās, bērnībā sastopamās nepatikšanas un rūpju izpausmes.
6. Šo bērnu interakcijas ar draugiem un rotaļu biedriem raksturoja noteikts emocionāls kustīgums. Pielikumā pievienots visu izmantoto spēļu un rotaļu saraksts ar dalībnieku skaitu tajās pa grupām.
7. Bakalaura darba uzdevumi tika veikti un balsoties uz pētījuma teorētiskajiem un praktiskajiem rezultātiem izdarīti secinājumi.
8. Pētījuma hipotēze – Ja sākumskolas skolotājs ārpusstundu darbā mērķtiecīgi izmanto skolēnu vecumam atbilstošas rotaļas, tas veicina bērna attīstību un labvēlīgi ietekmē sociālās prasmes un iemaņas – apstiprinājās. Jo rotaļu mērķtiecīga izmantošana gan skolā mācību procesā gan audzināšanas darbā labvēlīgi ietekmē bērnu, sevišķi pirmskolas un sākumskolas periodā.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1347803
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register