Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:606801
 
Evaluation:
Published: 15.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Hipotēze
Skolēnus ar garīgās attīstības traucējumiem labvēlīgi ietekmē tēlotājdarbības veidi, ja skolēns var apgūt nepieciešamās zināšanas un iemaņas.
Pētījuma uzdevumi
Izpētīt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par apskatāmo tēmu.
Noskaidrot tēlotājdarbības ietekmi uz bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem attīstību.
Veikt pētījumu par tēlotājdarbības ietekmi uz bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem attīstību.
Apkopot pētījuma rezultātus.
Veikt iegūtā pētījuma analīzi.
Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze
Veicot novērošanu zīmēšanas, veidošanas un aplicēšanas nodarbībās, autore secināja, ka skolēniem vislabāk patīk zīmēšanas nodarbības, patīk zīmēt ar košām krāsām, koši, spilgti attēli. Visvairāk skolēniem patīk zīmēt ar flomasteriem un guaša krāsām. Zīmēšanas nodarbībās skolēni zīmēja, krāsoja pēc konkrēta parauga, izmantoja šablonus, trafaretus, zīmēja pa rūtiņām. Ja skolēniem tika piedāvāti sarežģīti uzdevumi, kurus ne visi skolēni varēja paveikt, dažiem skolēniem ātri zuda interese par darbu vai arī šie skolēni nemitīgi prasīja skolotāja palīdzību. Ja tika uzdots liela apjoma darbs, skolēni nevēlējās to pabeigt nākošajā nodarbībā. Vienas nodarbības laikā skolotāja centās dažādot darbu, jo vienveidīgs darbs skolēnus ātri nogurdina.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1308605
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register