Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:607348
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.1.  Par skolēna attiecībām ar skolotāju    4
1.2.  Skolēna – pedagoga sadarbība    6
1.3.  Skolēnu uzvedības problēmas    9
1.4.  Konfliktsituācijas skolās    11
2.1.  Skolēnu vadība un sporta ētika    12
2.2.  Sporta ētikas loma sporta izglītībā    13
2.3.  Ētiskās vērtības sportā    14
2.4.  Sporta skolotāju profesionālās ētikas pamatprasības    16
2.5.  Sodi un uzslavas    20
2.6.  Triecienspēks rodas komandā (par to, kā strādāt kopā)    21
  Secinājumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    24
  Pielikums    25
Extract

Secinājumi
1. Par izdevušos skolotāju nevar kļūt tāpat vien. Skolotājam ir jāmīl savs darbs, jo šī profesija nestāv uz vietas-tā nepārtraukti virzās augšup un līdz ar šo virzību jebkura veida pedagogam ir jāattīstās un jāseko savai izaugsmei, lai gala rezultātā spētu veidot pietiekami kvalitatīvu skolēna un skolotāja sadarbības modeli.
2. Labs skolotājs ir iedvesmas avots un šajā sakarā šīs profesijas pārstāvjiem ir jāseko sev līdzi ne tikai savā darba vietā, bet arī ārpus tās darba laika. Īpaši šis punkts attiecas uz sporta skolotājiem, jo tiem ir jāseko ne tikai savai garīgajai izaugsmei, zināšanām un ārējam izskatam, bet arī fiziskajai formai.
3. Lai skolā veidotos veiksmīga sadarbība, pirmkārt pašiem skolotājiem ir jāsadarbojas savā starpā, jo skolā jābūt vienotām prasībām.
Skolas darbu vajadzētu organizēt tā, lai visas tajā iesaistītās puses vēlētos sadarboties izvirzīto mērķu sasniegšanā, piemēram, uzmundrināt un iedrošināt kautrīgu bērnu uzstāties pasākumā vai piedalīties sporta sacensībās, paslavēt klases palaidni pat par vismazāko labi paveikto darbu, jo uzslavas var veicināt vēlmi mainīt savu uzvedību, vēlmi censties pamatīgāk apgūt mācību vielu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register