Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:621130
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. „Skolotājs – kultūras nesējs.”
Situācijas apraksts.
Es esmu skolotāja. Katru rītu, nozvanot zvanam uz stundu, bērniem lieku piecelties un pateikt „Labrīt!”. Ja kādam bērnam ir jubileja, tad kopā nodziedam dziesmiņu un samīļojam.
Ko tas man nozīmē?
Manuprāt, tā mēs satuvināmies viens ar otru, varam vairāk uzticēties, kā arī šis rituāls disciplinē manus skolniekus, viņi zina kā ir no rītiem jāuzvedas un kāda ir mana kultūra. Līdz ar to bērni saprot, ka katru rītu ir ar skolotājiem jāsveicinās, kā arī ar pārējiem cilvēkiem. Zina, ka uz jubilejām ir jāapsveic, kaut tikai samīļojot vai buču iedodot. Es, skolotājs, esmu kultūras nesējs, jo no manis, manu kultūru, iemācās vēl pār desmit acu pāri, tas mani priecē, ka es katram bērnam no sevis, savas kultūras, varu iedot kaut mazu mazumiņu dzīvei.
No cita skatu punkta.
Es savu kultūru, viennozīmīgi, nedrīkstu uzspiest, jo varbūt vecāki māca dzīvot citādi. Piemēram, neļauj, lai viņa bērns samīļo kādu citu, vai neļauj, lai viņu samīļo kāds cits – negrib, lai bērns satuvinās ar kādu. Tādēļ savu kultūru es drīkstu tikai piedāvāt, ja bērns un viņa ģimene neņem to pretī man tas ir jārespektē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register