Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:621568
 
Evaluation:
Published: 16.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pašaudzināšana. Pašaudzināšanas definīcija    3
  Pašaudzināšanas rašanās nosacījumi    5
  Pašizziņas analīze    6
  Pašaudzināšana skolā    7
  Izmantotā literatūra un avoti    10
Extract

Interesanti un izglītojoši ir psiholoģiskie testi, jo tie parasti rada skolēnos interesi vēl pirms ir atklāts testa mērķis. Tāpat skolotāja var veidot diskusijas un rosināt pārdomas uzdodot jautājumus, kas saistīti ar cilvēka izpratni, izziņu, interesēm un kopīgi meklējot atbildes, risinājumus veidot skolēnā nevien šos izziņas un motivācijas procesus, bet arī skolēnu uzticēšānos un klases attiecību uzlabošanos.
Laba metode noteikti ir arī „pašvērtējuma dienasgrāmatas”. Var rosināt skolēnus aizpildīt „pašvērtējuma dienasgrāmatas”, kurās līdzi katras nedēļas stundu sarakstam un uzdotajam, raksta noteiktus, tuvākus mērķus un ieceres, uzdevumus to sasniegšanā un rezultātus. šeit svarīgi ir atcerēties par to, ka ikvienam gadās neveiksmes un kritieni mērķu sasniegšanā, tālab skolotājam ir jābūt tam, kas ir blakus un „ redz cauri” skolēnam, lai pēc neveiksmes mudinātu skolēnu turpināt un nepadoties. Tāpat ir jāslavē skolēns par izdarīto, sasniegto, paveikto.
Šīs metodes, uzslavas, mudinājumus var atklāt arī vecāki, bet tam nepieciešams laiks un bērna uzticēšanās, atklātība, vēlēšanās komunicēt ar vecākiem, kas ir samērā reta parādība mūsdienu ģimenēs. Tas būtu liels solis bērna attīstībā, pasaules redzējumā un tik pat liela pieredze, veidojot savu dzīvi vēlāk.
Šī darba mērķis viennozīmīgi ir radīt pārdomas par to, cik ļoti ir nepieciešama pašaudzināšana un kā tās trūkums ietekmē mūs pašus un pasauli ap mums. Nebūtu pašaudzināšanas, visticamāk nebūtu izcilu mūziķu, mākslinieku, ārstu, jo ikviens no viņiem ir daudz mērķtiecīgi un apzināti mācījies, pilnveidojis savas prasmes un zināšanas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register