Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:626107
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Profesionālās izglītības raksturojums    8
2.  Vērtību orientāciju sistēmas un profesionālā personības tipa izvērtējums profesionālās izglītības audzēkņiem    13
2.1.  Jauniešu un pusaudžu vecuma posmu psiholoģiskais raksturojums    16
2.  Pedagoģiskā eksperimenta analīze    19
2.1.  Daugavpils 38.arodvidusskolas grupas “Apdares darbu strādnieks” 1.kursa analīze    19
2.2.  Apmācamās grupas raksturojums un profesionālā personības tipa izvērtējuma tests    25
2.3.  Audzēkņu pamatizglītības dokumentu analīze un pamatizglītības kvalitātes ietekme uz profesijas apguvi Daugavpils 38.arodvidusskolas grupā    27
  Secinājumi    37
  Nobeigums    39
  Bibliogrāfija    40
Extract

Viens no profesionāliem izglītības iestāžu absolventu augstās konkurētspējas cēloņiem ir konkrēta specializācija, kas dod iespēju pielāgoties straujajām izmaiņām darba tirgū. Pēc PSRS sabrukšanas un stagnācijas posma izbeigšanās ir pamanāmas arī izmaiņas darba tirgū, jo sāk novērtēt profesionālās izglītības audzēkņus gan Latvijā, gan ārzemēs. Otrs cēlonis ir augsta atbildības sajūta, tādēļ darba devējs priekšroku dod arī profesionālās izglītības audzēkņiem.
Pārejot uz brīvā tirgus ekonomiku, ir mainījušās darba tirgus prasības un vajadzības, radot plaisu starp darba tirgus pieprasījumu un izglītības iespējam to nodrošināt. Pašreizējās ekonomiskās un sociālās izmaiņas Eiropā izvirza jaunas prasības fundamentāli citai pieejai izglītībai un mācību procesam.
Demokrātiskā sabiedrībā cilvēku uzskata par unikālu vērtību, kas dzīvo, mācas vai strādā citu cilvēku vidū. Respektējot cilvēku kā vērtību, šodienas apstākļos Eiropas valstīs sabiedrība izvirza jaunus uzdevumus izglītības attīstībai. Tie ir aktuāli arī Latvijai.1
Šis darbs ir svarīgs, lai noskaidrotu, kāda nozīme ir pamatizglītībai tālākas profesijas apgūšanā.
Pētījuma objekts: arodvidusskolas mācību process izvēlētās specialitātes apgūšanā.

Pētījuma priekšmets: pamatzināšanas apdares darbu strādnieku profesijā.

Pētījuma mērķis: noskaidrot un analizēt pamatizglītības kvalitātes ietekmi uz profesionālās kvalifikācijas iegūšanu.
Pētījuma uzdevumi:
1.izpētīt profesionālās izglītības specifiku,
2.analizēt literatūru par profesionālās izglītības audzēkņa profesionālās pašrealizācijas psiholoģiskiem tipiem;
3.analizēt audzēkņu pamatizglītības rezultātus, salīdzinot ar profesionālo prasmju apguvi arodvidusskolā..
4.izpētīt grupas “Apdares darbu strādnieks” sociālo portretu;
5.analizēt kā pamatizglītības kvalitāte ir ietekmējusi profesijas apguvi.

Darba hipotēze: pamatizglītības kvalitāte ietekmē profesijas sekmīgu apguvi.

Pētījuma metodes: literatūras pētīšana, testi, novērošana, darba rezultātu analīze, vērtēšanas kritēriji, pamatizglītības atestātu vērtējumi.
Pētījuma bāze: Daugavpils 38.arodvidusskola.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register