Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636226
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Vēl nesenā pagātnē jēdziens pieaugušo izglītība mums asociējās ar vakara – maiņu skolu, kuru apmeklēja darba gaitas uzsākušie, bet dažādu iemēslu dēļ vidējo vai pat pamatizglītību neieguvušie pieaugušie. Īstenībā pieaugušie veido vienu no trim galvenajām izglītības mērķgrupām un pieaugušo izglītības formas un iespējas ir visai daudzveidīgas. Pieaugušo izglītība ir izglītības sistēmas sastāvdaļa, kuru nosaka visas valsts un atsevišķo rajonu attīstības vajadzības, iedzīvotāju sastāva īpatnības, to spējas un intereses. Pieaugušo izglītības mērķgrupu veido bezdarbnieki, invalīdi, jaunieši, sievietes, pensionāri, ģimenes, u.c. Stratēģisko pamatu pieaugušo izglītības īstenošanai un attīstībai Latvijā nosaka Latvijas Pieaugušo izglītības koncepcija. [2]
Pieaugušo izglītība apmierina gan cilvēka personiskās izaugsmes, gan sabiedrības vajadzības un ļauj iegūt un papildināt izglītību atbilstoši interesēm un vajadzībām neatkarīgi no vecuma un iepriekšējās izglītības līmeņa, kas arī ir pieaugušo izglītības pamatuzdevums. [2]

Pieaugušo izglītības uzdevumi ir nodrošināt:
mūžizglītības iespējas;
indivīda sociālā stāvokļa uzlabošanu caur izglītību;
pārkvalificēšanās iespējas atbilstoši darba tirgus prasībām.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register