-
Izglītošanās process Rīgas 45.vidusskolas 3.b klasē
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 6 | |
1. | SPORTA SKOLOTĀJU DARBĪBA REGLAMENTĒJOŠO DOKUMENTU SATURA RAKSTUROJUMS UN LIETOŠĀNA PEDAGOĢISKAJĀ PROCESĀ | 7 |
1.1. | Tiesību akti sporta izglītībā | 7 |
1.2. | Prakses bāzes izglītības programmas raksturojums | 9 |
1.3. | Higiēnas prasības sporta nodarbības vietā | 12 |
1.4. | Drošības noteikumi skolā un sporta nodarbībās | 14 |
1.5. | Materiālās bāzes raksturojums, analizēts atbilstoši standarta prasību izpildei priekšmetā „Sports” | 15 |
1.5.1. | Sporta skolotāja nepieciešamo dokumentāciju shēma un apraksts | 17 |
1.6. | Ieteicamais literatūras saraksts | 20 |
2. | VESELĪBAS NOSTIPRINĀŠANA UN RADOŠA SPORTA STUNDA | 23 |
2.1. | Veselības nostiprinoša pasākuma scenārijs | 23 |
2.2. | Radošās sporta stundas plāns | 25 |
3. | ZINĀŠANU,PRASMJU, ATTIEKSMES UN ATTĪSTĪBAS DINAMIKAS VĒRTĒŠĀNAS SATURS FORMATĪVĀS, SUMMATĪVĀŠ VĒRTĒŠĀNAS PIEMĒRS | 28 |
3.1. | Zināšanu, prasmju, attieksmes un attīstības dinamikas vērtēšana 3. Klasē | 29 |
3.1.1. | Formatīvā un summatīvā vērtēšana priekšmetā Sports | 30 |
4. | MĀCĪBU UN AUDZINĀŠANAS DARBS – POZITĪVS, PĀRMAIŅĀM ATVĒRTĀS VIDES VEIDOŠĀNA | 32 |
4.1. | Audzināšanas programmas un klases audzināšanas darba plāna satura raksturojums un tā teorētiskais pamatojums | 33 |
4.2. | Pētījums par skolēniem atvērtu draudzīgu vides veidošanu ar teorētisko pamatojumu | 35 |
4.3. | Fiziskās aktivitātes recepte vienai nedēļai meitenei no klases | 36 |
4.3.1. | Fizisko aktivitāšu recepte 3. klases meitenei | 36 |
4.3.2. | Fiziskās aktivitātes recepte 3.klases zēnam | 39 |
5. | MĀCĪBU UN AUDZINĀŠANAS PROCESA NODROŠINĀŠANA AR SPORTA LĪDZEKĻIEM INTEREŠU IZGLĪTĪBĀ | 43 |
5.1. | Ārpus stundas nodarbības skolā | 43 |
5.2. | Vienas ārpusstundu nodarbības apraksts ar izvērtējumu.Skatuves runu | 45 |
PAŠNOVĒRTĒJUMS | 51 | |
Anotācija | 49 | |
Anotācija svešvalodā | 50 | |
Pielikums | 52 |
Apskatot skolotājas audzināšanas dokumentu portfolio secināju, ka tajā atrodas daudz dažādu dokumentu, kas ir tieši saistīti ar viņas audzināmo klasi. Tajā atradās klases audzinātājas stundu tematiskais plāns,kas tiek veidots vadoties pēc klases stundu programmas.Pēc notikušajās audzinātāja stundām skolotājs plānā var izdarīt piezīmes ar vērtējumu par stundu- kas ir izdevies, ko būtu vēlams pilnveidot. Šādās piezīmes skolotājam ļauj pilnveidot un uzlabot savu darbu, izvairīties no pieļauto kļūdu atkārtošanas. Skolēnu izpētes materiāli, ko skolotājs iegūšt stundu laikā veicot dažādus testus, aptaujas. Pieeja šiem materiāliem drīkst būt tikai audzinātājam, vai nepieciešamības gadījumā skolas atbalsta personālam. Materiāli par audzināšanas darbu klasē kas var var būt ļoti dažādi. Tie ir testu paraugi, skolēnu izstrādātie klases noteikumi, skolēnu vienošanās par kādu noteiktu uzdevumu veikšanu, skolēnu paskaidrojumi, izstrādātie plāni un scenāriji klases pasākumiem- klases vakariem, pēcpusdienām, pārgājienu un ekskursiju maršruti. Pēc notikušām ekskursijām vai pārgājieniem ieteicams skolēnus izteikt savu viedokli- kas patika, kas nē, ko būtu vērtēts apskatīt nākošajā reizē. Vecāku sapulču sanāksmju protokoli. Klases vecāku sapulces tiek organizētas vismaz reizi mācību semestrī, ja ir nepieciešamība, klases audzinātājs vecāku sapulces var organizēt biežāk. Katrā sapulcē tiek izvēlēt protokolists no vecāku vidus, kurš fiksē visu sapulcē notiekošo, pārrunātos jautājumus un pieņemtos lēmumus. Klases ekskursiju un pārgājienu pieteikumi, kuriem var pievienot ne tikai maršrutu, bet arī apskatāmo objektu aprakstu. Drošības instruktāžas klases audzinātājs veic katra mācību semestra sākumā. Drošības instruktāžas jāveic par vispārējiem drošības noteikumiem, skolas iekšējās kārtības noteikumiem, ugunsdrošības noteikumiem, ceļu satiksmes drošības noteikumu ievērošanu, iepazīstinot ar skolas evakuācijas plānu. Ja skola atrodas ūdenskrātuves tuvumā, tad nepieciešams iepazīstināt ar drošības noteikumiem ūdens tuvumā, ziemā- ar drošības noteikumiem uz ledus, par pirmās palīdzības sniegšanu. Skolēniem jābūt informētiem, pa kādiem telefoniem jāmeklē palīdzība nelaimes gadījumos. Klases audzinātājs instruē skolēnus pirms katras ekskursijas un pārgājiena.Ārpusstundu aktivitātes. Šeit audzinātājs var pievienot materiālus par klases audzēkņu dalību interešu izglītības pulciņos, mākslas, mūzikas un sporta skolās, par viņu sasniegumiem. Skolēnu dalība dažādos konkursos, sporta spēlēs, mākslas izstādēs, dalību dažādos projektos.Diplomi, pateicības un apstiprinājumi par klases aktivitātēm un dalību pasākumos, konkursos .…
Mūsdienu tehnoloģijas attīstās ļoti strauji.Līdz ar mūsdienīgām tehnoloģijām arī skolotājam ir jāattīstās un jāpilnveidojas, lai spētu skolēnus nodrošinātu ar visatbilsotšāko izglītības iespēju 21. gadsimtā. Latvijā salīdzinoši ar citām valstīm izglītības iespējas atpaliek. Izglītības sistēma ir viena, taču iespējas to nodrošināt ir atšķirīgas. Mūsu valsti ir skārusi nopietna ekonomiskā krīze, kas atspoguļojas gan uz skolotāju algām, gan uz skolēnu izglītības kvalitāti. Mēs nespējam nodrošināt bērniem iespēju izmantot vienādas izglītības tehnoloģijas kā, piemēram, tiek izmantotas Turcijā, Spānijā un citās Eiropas savienības valstīs, kā arī visā pasaulē. Mūsdienu jauniešiem ir būtiski iegūt labas zināšanas, lai spētu konkurēt darba tirgū, jo šobrīd bez izglītības mēs nespējam atrast labi atalgotu darbu, tas nozīmē, ka nākotne bez izglītības nebūs pilnvērtīga. Iegūstot zināšanas, skolēni visbiežāk nedomā par mācīšanās procesu, bet gan par gala rezultātu – viņi mācās vai noraksta ieskaitēs vajadzīgo, tamdēļ, lai saņemtu labus vērtējumus un vienkārši, lai konkrētā mācību priekšmetā iegūtu sekmīgu vērtējumu.Taču ne jau atzīme nosaka zināšanu līmeni.Svarīgi ir , lai skol,eni saprastu, ka bez zināšanām viņi dzīvē tālu netiks.Parasti viņi to saprot pārāk vēlu, saskaroties ar darbu , kurā nepieciešamas zināšanas, kas netika apgūtas savas nolaidības un vienaldzības dēļ, vai arī kļūstot pieaugušiem, kad ir izpratne par ģimeni, saviem vecākiem un zināšanu nozīmi.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Izglītošanās process Rīgas 45.vidusskolas 3.b klasē
- Komandas izveides iespējas Rīgas Daugavgrīvas vidusskolas metodiskajā komisijā
- Rīgas X vidusskolas stratēģija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Informācijas pieejamība un izglītošanas iespējas skolās par azartspēļu atkarību
Term Papers for university83
Evaluated! -
Matemātisko priekšstatu veidošanas nozīme bērna personības attīstībā 2 – 3 gadu vecuma grupā
Term Papers for university54
Evaluated! -
Skolēnu līdz 3.klasei radošās darbības veicināšana dabas vidē
Term Papers for university81
-
Starpkultūras komunikācijas prasmju attīstīšana vidusskolās, izmantojot programmu Comenius
Term Papers for university65
-
Mācību satura papildināšana veselīga uztura tēmā Rīgas Teikas vidusskolā
Term Papers for university76